וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה עלתה למקום השלישי

הבנות של נועה רקנאטי ניצחו בנתניה 72:75 וחלפו על פני המארחות. רמת השרון התאוששה עם 74:94 על תל כביר

רגע לפני שהעונה הרגילה בליגת העל לנשים מסתיימת, קיבלנו הערב (שני) כיוון ברור יותר לגבי תמונת המצב בצמרת הטבלה אחרי המחזור ה-17. המוליכה אלקטרה רמת השרון התאוששה מההפסד המפתיע להפועל תל אביב עם 74:94 חלק על תל כביר, השנייה מכבי אשדוד נמנעה מגורל דומה של האלופה עם 78:102 מוחץ על הפועל תל אביב, ואליצור רמלה חלפה על פני אליצור מכבי נתניה בדרך למקום השלישי עם ניצחון חוץ חשוב, 72:75.

אליצור מכבי נתניה - אליצור רמלה 75:72

אחרי התקופה הקשה והסערה סביב קריאתו של יואל לביא לנועה רקנאטי להתפטר, ניצחון חוץ בנתניה היה בדיוק מה שרמלה הייתה צריכה. בניגוד לתבוסה שספגה באשדוד ביום חמישי, בה שלטה במחצית הראשונה ונעלמה בשנייה, הייתה זו הפעם רמלה שרשמה קאמבק מצוין ברבע השלישי אחרי שפיגרה 41:31 בהפסקה, ובעזרת פלאנט פירסון הנהדרת שכיכבה עם 28 נקודות השלימה את המהפך וזינקה למקום השלישי. מוניק קוקר קלעה 23 נקודות למפסידות.

מתנ"ס תל כביר - רמת השרון 94:74

השחקניות של אורנה אוסטפלד עדיין נראו תחת השפעת האכזבה מול הפועל תל אביב בדקות הראשונות, ובמחצית עמדה התוצאה על 37:42 בלבד לזכות האלופה, אבל ברבע השלישי הגיעה הבריחה הצפויה בהנהגת מירב דורי (22 נקודות) וקיה ווהן (18 נקודות). הילה יזהר קלעה 15 לתל כביר.

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד 102:78

הקבוצה של רועי אייזנברג כבר הוכיחה רק לפני ארבעה ימים למה היא מסוגלת, אבל הפעם המזל לא האיר לאדומות, כשאשדוד השתלטה על העניינים מהפתיחה למרות היעדרן של אורנית שוורץ וריבי גרינבוים, כשאשלי ווקר עם 30 נקודות וקריסטי תומאס הוסיפה 25 משלה.

אס"א ירושלים - בנות השרון 87:106

הירושלמיות עשו את העבודה מול האורחות מהשרון ואף הצליחו למחוק את פיגור 13 הנקודות מההפסד במשחק הקודם בין השתיים, מה ששלח אותן למקום השישי. מיסטי וויליאמס בלטה אצל המנצחות עם 38 נקודות ו-14 ריבאונדים, אוליניקה סאני קלעה 27 למפסידות.

מכבי רמת חן - אליצור חולון 76:62

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully