וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "יש לנו את היכולת להתמודד מול כל קבוצה"

25.1.2010 / 21:15

מאמן הפועל ירושלים מוכן למשחק החוץ הקשה מול ולנסיה ביורוקאפ (שלישי, 21:30, 5+ לייב): "צפויה לנו משימה קשה"

הפועל ירושלים תפתח מחר (שלישי) את משחקיה בשלב הטופ 16 של היורוקאפ כשתשחק בספרד מול ולנסיה, אותה מאמן מיודענו, נבן ספאחיה (21:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). ירושלים מגיעה לשלב הבתים השני אחרי שהעפילה מהמקום השני בשלב הבתים הראשון, והקדימה את זאדאר הקרואטית ושאלואיי הליטאית, ואילו ולנסיה סיימה במקום הראשון בבית שכלל בין היתר את לה מאן הצרפתית. שתי הקבוצות ינסו לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים שיובילו בסופו של דבר להעפלה לרבע גמר המפעל.

ירושלים הגיעה לספרד בבוקר יום ראשון, אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה במוצ"ש, וערכה עד עתה שלושה אימונים. המאמן גיא גודס, שעל פי הנהלת הקבוצה יישאר במועדון עד לסיום העונה בכל מקרה, ניסה להחדיר אמונה לשחקנים שניתן לנצח את ולנסיה החזקה גם במשחק החוץ. ליאו ליונס ושרון ששון, שלא שיחקו במשחק הליגה מול חיפה, צפויים להשתלב ברוטציה, כשגם יוגב אוחיון, שהיה מצוין באותו ניצחון בשבת, יקבל דקות משמעותיות.

מנגד, הקבוצה הספרדית מגיעה במומנטום מצוין לאחר שניצחה ביום שבת האחרון את ברצלונה, מוליכת הטבלה הפנטסטית. ולנסיה מדורגת במקום השלישי בליגה הספרדית, כשאת הקבוצה מאמן כאמור נבן ספאחיה, אקס מכבי תל אביב, שנמצא ביחסים מעולים עם גיא גודס. הסגל של הקבוצה כולל לא מעט שחקנים בעלי עבר מפואר ביורוליג כמו תומאס קלאטי, שכמעט חתם בלוס אנג'לס לייקרס בקיץ, קוסטה פרוביץ', מאט נילסן, נאנדו דה קולו ופלורן פייטרוס, כמו גם מספר שחקנים ספרדים מוכשרים בדמותם של רפא מרטינז, ויקטור קלאבר ואחרים.

מאמן ירושלים, גיא גודס, מודע לגודל האתגר שעומד מולו: " אין ספק שולנסיה, בבית שלה, היא הפייבוריטית. צפויה לנו בהחלט משימה קשה מול קבוצה מצוינת שנמצאת בצמרת של הכדורסל הספרדי. ולנסיה משחקת כדורסל פיזי ואגרסיבי עם התבססות על הגבוהים אבל לנו יש את היכולות להתמודד מול כל קבוצה. אנחנו מגיעים במטרה להפתיע אותם ולחזור עם ניצחון שיהווה עבורנו פתיחה טובה לשלב הטופ 16. בכדי לעלות שלב נצטרך לנצח את כל משחקי הבית ולנצח לפחות משחק אחד בחוץ, והדרך להשגת המטרה מתחילה מחר".

גארד הקבוצה, פו ג'טר, הוסיף:"ולנסיה היא קבוצת יורוליג לכל דבר. מדובר בקבוצה חזקה מאוד שקשה לשחק מולה, בעיקר באולם הביתי שלה, אבל אנחנו מגיעים לעשות הכול בכדי לפתוח את השלב השני עם ניצחון. יש לנו סגל איכותי שיכול לנצח בכל משחק ובכל מקום, למדנו אותם ואת סגנון המשחק שלהם ואנחנו בהחלט מרגישים מוכנים לקראת המשחק. נהיה חייבים לתת 100 אחוז על הפרקט בכדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully