וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה, נקודה

פורטסמות אמנם לא הפסידה, אבל ה-1:1 שלה נגד ווסטהאם במשחק תחתית לא שירת אותה היטב. וולבס - ליברפול 0:0

לאחר שמנצ'סטר יונייטד הביסה את דרכה אל פסגת הליגה ביום שבת, המחזור ה-23 בפרמיירליג נמשך גם הערב (שלישי), עם ארבעה משחקים מעניינים.

במוקד נכשלה ליברפול להמשיך את המומנטום שהתחילה עם הניצחון על טוטנהאם, כשהתארחה אצל וולבס מהתחתית ונפרדה ממנה ב-0:0 בלבד. מי שנהנתה מאיבוד הנקודות של ליברפול היא טוטנהאם, שגברה 0:2 על פולהאם בדרבי לונדוני והגדילה את הפער מהסקאוזרס במקום הרביעי.

ואם בתחתית עסקינן, הרי שפורטסמות בהחלט עומדת על הפרק וזו איכזבה והתאכזבה מ-1:1 בלבד בפראטון פארק נגד ווסטהאם, שבעצמה בוודאי תהיה מאוכזבת אחרי איבוד היתרון. פומפי בכל מקרה, זכתה בצהריים לחדשות טובות כשלמדה שהיא יכולה שוב לרכוש שחקנים, אלא שבערב אספה רק נקודה למאמצי ההישארות שלה בליגה.

עוד בתחתית: בולטון השיגה ניצחון יקר 0:1 על ברנלי משער של צ'ונג יונג לי הדרום קוריאני בדקה ה-35. תמיר כהן שיחק 90 דקות במדי המנצחת וראה כרטיס צהוב אחרי עבירה על טיירון מירס.

וולבס - ליברפול 0:0

ליברפול, כך נדמה, מתעקשת העונה למלא את הדלי במעט מים, בל לבעוט בו בכל פעם מחדש עוד לפני שהוא מתמלא. אחרי ניצחון חשוב ויוקרתי 0:2 על טוטנהאם, שקידם אותם בצורה משמעותית לכיוון המקום הרביעי, האדומים שוב נכשלו ליצור מומנטום חיובי ונפרדו בתיקו לא מחמיא מול קבוצה שנאבקת על חייה בליגה.

המחזור בחלוצים גרם לרפא בניטז להציב את דירק קויט בחלוץ חוד, אבל האדומים לא היו מספיק מסוכנים, על אף שהיו עדיפים. גם כניסתו של דויד נ'גוג במקומו של אלברט ריירה בדקה ה-67 לא עזרה לקבוצה ממרסיסייד ובמחצית השנייה דווקא וולבס הייתה זו שבעטה יותר לכיוון של השער של פפה ריינה. בסיום 0:0 ונקודה בלבד לשתי הקבוצות. יוסי בניון הפצוע לא נכלל בסגל ליברפול למשחק.

פורטסמות - ווסטהאם 1:1

אחרי שהפסידה לה לפני מספר שבועות, פורטסמות רצתה לנקום בווסטהאם וגם להשיג את חשבונה שלוש נקודות, אבל הייתה קרובה יותר להפסד לאשר לניצחון.

ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-20, כשההגנה של פורטסמות לא תיפקדה ופרנק נובל הצעיר קיבל כדור לאחד על אחד עם אסמיר בגוביץ', אבל ידו של השעור הייתה על העליונה. דיאמנטי הגיע לכדור החוזר ובעט חזק ברגל שמאל, אבל השוער הבוסני שוב הדף.

דקה וחצי עברה ופורטסמות הגיבה כשרוברט גרין נאלץ מתוח איברים כדי להדוף בעיטה שטחה של בואטנג. הקצב המהיר לא נעצר כאן ו-ווסטהאם הגיבה בהתקפה מתפרצת בסיומה מצא את עצמו ג'ק קוליסון מול בגוביץ', כשהאחרון שוב הודף נפלא לקרן. שלוש דקות מלאות במצבים לכיבושים, אבל השוערים שמרו על התוצאה המאופסת.

בדקה ה-52 גם בגוביץ' לא עזר. דיאמנטי קיבל כדור באגף הימני והעלה לרחבה, בגוביץ' לא יצא, קאבול ניסה להרחיק בנגיחה, אבל הכדור פגע בגופו של אפסון, עשה קשת קטנה ונכנס. שער מוזר ו-0:1 לאורחים.

אחרי שהיא ספגה, פורטסמות נראתה יותר נחושה לכבוש. בואטנג עוד הספיק לבעט החוצה ממצב נוח, אבל בדקה ה-76 הגיע השוויון אחרי שג'ון אוטאקה בישל לדני וובר המחליף וזה כבש מול גרין וקבע 1:1, מה שהייתה גם התוצאה הסופית.

טוטנהאם - פולהאם 0:2

טוטנהאם אמנם איבדה מעט מהרוח הגבית אחרי ההפסד לליברפול, אבל הערב היא ידעה לחזור לתלם וגם לנצל את התיקו של האדומים בוולבס כדי להגדיל את הפער במקום הרביעי. פולהאם מנגד, ניצחה העונה רק פעם אחת בחוץ וגם הערב המאזן הזה לא היה עתיד להשתנות.

אחרי כמה ניסיונות עקרים, התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-27, כשבישול של לוקה מודריץ' הטכני הסתיים בשער מקרוב של פיטר קראוץ'. שער ליגה חמישי העונה לחלוץ התמיר. דייויד בנטלי המושמץ כבש את השני בדקה ה-60 בבעיטה חופשית וחתם את הניצחון הנאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully