וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו: "מבחינתי פדרר תמיד פייבוריט"

אחרי שגבר פעמיים ברציפות על השוויצרי, דוידנקו מוריד ציפיות לקראת רבע הגמר מולו. הסיניות שולטות, נה לי: "רוצה טופ-10"

ככל שמתקרבים שלבי ההכרעה במלבורן, המשחקים הופכים קשים וקשים ויותר למתמודדים, ומסקרנים יותר ויותר עבור הצופים, וכך סבב הגברים מציג בפנינו ארבעה משחקים נהדרים ברבע הגמר: פדרר - דוידנקו, דג'וקוביץ' - צונגה, רודיק- סיליץ', ומארי - נדאל.

אין ספק שהמשחק המרכזי יהיה בין נדאל למארי, שמגיעים בכושר נהדר למפגש, אבל גם ההתמודדות בין דוידנקו לפדרר צפויה להיות מסקרנת, לאחר שבשני המפגשים האחרונים ביניהם ניצח הרוסי, שמגיע לטורניר חם ולוהט. היום דוידנקו גבר על פרננדו ורדסקו, והתייחס למשחק הבא.

"הוא מספר אחד, אני מספר שש, אז למה שאחשוב שאני פייבוריט אם אני לא מספר אחד בעולם?", שאל דוידנקו, "מבחינתי הוא תמיד הפייבוריט, אבל על המגרש אני מנסה לשנות את המחשבה שלי. אני מרגיש שיש לי הזדמנות לנצח מערכה, ואז עוד מערכה, ואז אולי גם את את המשחק כולו".

פדרר, מנגד, התמוגג מאושר אחרי הניצחון שלו על לייטון יואיט. "זה אולי לא נראה ככה, אבל הייתי צריך לעבוד קשה בשביל הניצחון הזה, ונתתי כמה מכות מדהימות כדי לעשות את זה", אמר פדרר אחרי הניצחון החלק שלו בשלוש מערכות על אהוב הקהל המקומי, "אני בהחט מרוצה מהיכולת שלי".

ורדסקו, שנוצח על ידי דוידנקו, מסביר את העליונות של רוג'ר ורפא. "אני חושב שפדרר ונדאל יותר טובים מכל השאר במשחקים של חמש מערכות", אמר הספרדי, "בגלל זה הם תמיד זוכים בגראנד סלאמים. דוידנקו ומארי נותרים מאחור בקטע הזה, אני לא חושב שהם ברמה שלהם. דוידנקו אולי ינצח, אבל יהיה לו קשה מאוד".

ואם בחמש מערכות עסקינן, אז ג'ו ווילפרד צונגה הצרפתי שיחק היום את משחקו הראשון בקריירה שנמשך חמש מערכות, וניצח את ניקולס אלמגרו. "הפעם הראשונה היא תמיד משמחת", אמר הצרפתי, והתייחס למפגש שלו מול דג'וקוביץ', שהוא שחזור הגמר של 2008, אז זכה הסרבי: "אני לא יודע מה למדתי מאז המשחק מולו, אבל אני יודע שמאז ניצחתי אותו ארבע פעמים. אז כנראה שפשוט למדתי לנצח אותו".

לי מחכה לוונוס

בסבב הנשים גם נרשמה הפתעה קלה, כשקרולין ווז'ניאקי הדנית, נוצחה על ידי נה לי הסינית, שהצטרפה לבת ארצה ז'י ז'אנג ברבע גמר שיכלול שתי סיניות. "זה מצוין עבורנו, וזה גם מגיע לנו, כי אנחנו עובדות כל כך קשה", אמרה לי, "אני לא יודעת מה המטרות של אחרות, אבל שלי הן להעפיל לטופ-10".

לי בת ה-27, הסינית הבכירה (17 בעולם), העפילה לרבע גמר שלישי שלה בגראנד סלאם, מול ונוס וויליאמס, והיום התקשורת הסינית התעניינה האם מעתה הן זוכות לקצת יותר כבוד מהקולגות בסבב. "אנחנו אומרות שלום אחת לשנייה, זה בסדר", אמרה לי בחיוך, "אבל עכשיו במילא כבר אין יותר מדי בנות בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully