וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגארט ברח לנהריה, הקבוצה לא מתכוונת לשחררו

25.1.2010 / 15:15

הסנטר האמריקאי הצעיר טס לספרד כדי לחתום במדי קסארס מהליגה השנייה. יו"ר נהריה סבג: "מדובר בשחקן תחת חוזה"

בעירוני נהריה גילו הבוקר (שני) בתדהמה כי הסנטר האמריקאי של הקבוצה שון טגארט עזב את ישראל במהלך הלילה (בין ראשון לשני) ונחת בספרד כדי לחתום במדי קבוןצ קסארס מהליגה השנייה.

על פי פרסומים בספרד, טגארט חתם בקבוצה עוד במהלך סוף השבוע, אך בשיחות שערכו בנהריה עם השחקן הוא שוכנע להישאר בארץ. בנהריה הבהירו כי טגארט לא יעזוב את הקבוצה, וזאת על אף אופציה בחוזה המאפשרת לו להשתחרר. היו"ר אבי סבג הגיב בשיחה עם וואלה! ספורט על עזיבתו המפתיעה של הסנטר: "העניין בטיפול. טגארט הוא שחקן תחת חוזה ולא נשחרר אותו, מעבר לזה אין מה להגיב".

טגארט (24, 2.10) הגיע לנהריה עם פתיחת העונה, ולמעט משחק חלש אחד מול עירוני רמת גן הפך לשחקן המוביל של הקבוצה עם ממוצעים יפים של 14.8 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק. בניצחון נהריה אמש על בני השרון קלע טגארט 14 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים, ולאחר המשחק נסע לביתו, ארז את חפציו ונסע לשדה התעופה. כשהגיע לשם שלח הודעה למנהל הקבוצה בו הודיע לו היכן השאיר את הרכב השכור שהעניקה לו הקבוצה ואיפה נמצאים המפתחות. כעת לא ברור כיצד תפעל הקבוצה, כשאחת האפשרויות היא פנייה לבורר חיצוני של פיב"א אירופה שיקבע את עתידו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully