וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק קלייברט יאמן. שבועיים

החלוץ לשעבר ייתן השראה תקופה קצרצרה בבריסביין רואר האוסטרלית, וישמש אחר כך שגריר של המועדון בעולם

פטריק קלייברט, אחת מאגדות הכדורגל הגדולות שיצאו מהולנד, יאמן, למשך שבועיים בלבד, את קבוצת בריסביין רואר מהליגה האוסטרלית. כשיסיים את החוזה ארוך הטווח שלו במועדון ישמש קלייברט כשגריר של הקבוצה בתבל.

"בטווח הקצר", אמר על המינוי המאמן הנוכחי של הקבוצה איינג' פוסטקוגלו, שישיתף עם קלייברט פעולה, "אני מאמין שהוא ייתן השראה רבה לשחקנים וישדרג את יכולותיהם. זה לא קורה הרבה, ששחקן כזה מגיע למדינה כזו. אנחנו רק יכולים ללמוד ממנו - אחד השחקנים הכי גדולים בעידן המודרני. אני בטוח שהשחקנים ישתמשו בכל דקה פנויה שתהיה להם כדי לשאוב ממנו הרבה ידע. בטווח הארוך, הוא אמור לבנות קשרים ענפים למועדון מחוץ לכדורגל האוסטרלי".

החלוץ ההולנדי הענק גדל במחלקת הנוער המשובחת של אייאקס וזכה עם הקבוצה הבוגרת בליגת האלופות בעונת 1994/5, לאחר שכבש את שער הניצחון בדקה ה-85 (0:1) כשעלה מהספסל. לאחר שלוש עונות בקבוצה נרכש על ידי מילאן, שם שיחק עונה אחת, ומשם המשיך לקדנצייה בת שש שנים בברצלונה. מ-2004 דעכה קרנו של הסקורר הענק והוא עבר בארבע קבוצות עד שפרש מהמשחק ב-2008. כל אותו זמן לא הצליח קלייברט להרשים מאוד במדי נבחרת האוראנג'.

התקשורת בהולנד דיווחה בעבר כי קלייברט עבר קורס מאמנים, כאשר לפני כשנה טען החלוץ לשעבר שהוא מאמן את חלוצי קבוצת AZ אלקמאר. עכשיו, הוא יוכל לרשום ברזומה שלו אימון של קבוצה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully