וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אלג'יריה: "זה חייב להיות רק ספורט"

סעדן נדרש לשאלה מה יקרה אם שועלי המדבר ייאלצו לשחק נגד מצרים בחצי גמר אליפות אפריקה, לאחר ה-2:3 על חוף השנהב

אלג'יריה טיפסה אמש (ראשון) לחצי גמר אליפות אפריקה בתום מותחן גדול ועם 2:3 אחרי הארכה על אחת המועמדות הבכירות לזכייה באליפות, נבחרת חוף השנהב. לאחר שהפילים עלו ליתרון דרמטי ביותר בדקה ה-89, משער ענק של עבדולקאדר קייטה ששלח פצצה לחיבורים, איזן מאג'יד בוגרה דקה לאחר מכן. שלוש דקות בתוך ההארכה כבש חמור באוזה את שער הניצחון לאלג'יראים. במשחק השני של רבע הגמר גברה גאנה 0:1 על המארחת אנגולה, והיא תחכה בחצי הגמר למנצחת במשחק בין זמביה וניגריה. משחקי חצי הגמר ייערכו ביום חמישי הקרוב.

בחצי הגמר עשויה אלג'יריה לפגוש את מצרים, אם זו תתגבר על נבחרת קמרון וסמואל אטו ברבע הגמר שייערך היום (ראו לינק מצורף). כזכור, עד לא מכבר נאבקו מצרים ואלג'יריה והתכתשו במשחקי הפלייאוף למונדיאל בדרום אפריקה, כאשר בסיום הייתה זו אלג'יריה שיצאה עם הכרטיס ביד, דבר שגרר לאחר מכן אפילו הסלמה ביחסים הדיפולמטיים בין שתי המדינות.

אלא שהיו כאלה שמיהרו לצנן את הרוחות, אם ולקראת. "לא משנה מי תהיה היריבה שלנו בשלב הבא", אמר מאמן נבחרת אלג'יריה רבאח סעדן, "זה חייב להיות רק ספורט ולא שום דבר אחר", והוסיף: "משחק נגד מצרים יכול להיות נהדר לאליפות".

ההפסד של חוף השנהב, שלא נוצחה ב-23 משחקיה האחרונים, משאיר אותה שוב ללא התואר, כפי שקרה לה מאז 1992, זאת בעוד אלג'יריה יכולה להמשיך לפנטז על זכייה ראשונה מאז 1990. "אחרי השער השני שלנו, המשחק היה צריך להיות גמור", אמר מאמן נבחרת חוף השנהב ואהיד חלילודז'יץ' הנזעם, שנוצח לראשונה מאז התמנה לנבחרת האפריקאית מאז 2008 במשחק רשמי. "האם הבעיה שלנו היא פיזית או פסיכולוגית? היא בטח לא פיזית כי כשאתה מוביל דקה לסיום, אתה רק צריך ללכת אחורה ולגמור את המשחק. הניצחון מגיע לאלג'יריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully