וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "גם עם שבעה שחקנים היינו מנצחים"

מאמן אינטר תקף את השיפוט בתום ה-0:2 על מילאן. "עדיף מאמן עם מזל מאשר מאמן טוב". לאונרדו משבח את הנראזורי

הדרבי הגדול של מילאנו, הדרבי דלה מדונינה, הבטיח הרבה וגם קיים. השנייה בטבלה, מילאן, הגיעה עם רוח גבית אדירה ורונאלדינייו בכושר מצוין לקרב מול האלופה הבלתי מעורערת של ארץ המגף. הנראזורי חגגו כבר אחרי 11 דקות, אבל בדקה ה-27 ווסלי סניידר ספג אדום, שערער אותם קצת. עד מהרה הם התעשתו, מילאן האיטית לא הצליחה לכבוש (גם לא בפנדל שרונאלדיניו החמיץ בתוספת הזמן), והנראזורי הבקיעו את השני (גוראן פאנדב, 65) כדי לגמור עם 0:2 ענק, כשהם מסיימים את המשחק בתשעה שחקנים, לאחר שגם לוסיו הורחק אחרי שספג צהוב שני.

בסיומו של המשחק יצא איש אחד, מיוחד, ז'וזה מוריניו עם ידו על העליונה. למרות שנמוג מאושר מהניצחון, בחר מאמנה של אינטר להמשיך ולהתבטא כאילו כל העולם נגדו. למוריניו היו טענות רבות נגד השופט במשחק, על כך שקיפח לא מעט את אינטר, שכאמור סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

"הדרך היחידה בה היינו מפסידים את המשחק הזה, הייתה אם היינו נותרים בשישה שחקנים", האשים הפורטוגלי את השופט, "כי גם עם שבעה שחקנים היינו מנצחים. כבר הבנתי שלא ייתנו לנו לזכות באליפות בקלות. השפטים עושים הכול כדי למנוע מאיתנו לנצח.

"עם הזמן שעבר במשחק, הבנתי שזה לא מקרי שהשופט שלף כרטיס אדום לסניידר", הוסיף המאמן. "הוכחנו לכולם. היינו נהדרים מבחינה טקטית, פיזית, פסיכולוגית, וכבר מתחילתו של המשחק זה היה ברור שאנחנו חזקים יותר ושננצח בקלות. עדיף להיות מאמן עם מזל מאשר מאמן טוב".

לאונרדו: "שיחקנו איטי מדי"

מילאן יצאה אבלה וחפויית ראש לאחר ההפסד. הרוסונרי הגיעו למשחק בתקווה לצמק את הפער בצמרת לשלוש נקודות בלבד מהמוליכה והאלופה, כאשר יש להם עוד משחק חסר ביד, במטרה להשתוות במניין הנקודות לזה של אינטר, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. הנראזורי הבהירו להם שכרגע במילאן ובאיטליה יש קבוצת על אחת בלבד, וכל השאר.

"ההתחלה של אינטר הייתה טובה מאוד", אמר מאמנה של מילאן לאונרדו בסיום, "כשהם הבקיעו שער מהיר. יש להם כוח אדיר בהתקפה והם הוציאו לפועל בצורה יוצאת מן הכלל. לחצנו אותם אחורה אחרי ההרחקה של סניידר, אולם הם הגנו בצורה מצוינת ואנחנו שיחקנו איטי מדי.

"ההפסד הזה לא משנה שום דבר בתוכניות שלנו", הוסיף המאמן הברזילאי. "זה עוד ציון דרך ואחד כזה שיכול ללמד אותנו בצורה טובה. אפשר בהחלט לשבח את אינטר על תצוגת כדורגל טובה מאוד. היינו בהחלט בכושר טוב, אבל אי אפשר לומר שהיינו פייבוריטים במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully