וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק: "לעתים, עדיף מזל משכל"

האמריקאי, שגבר על פרננדו גונזאלס, הודה לאלילה. נדאל: "אי אפשר לטעון שאני לא נותן את כולי". הנין: "יש לי חלומות"

אליפות אוסטרליה הפתוחה נכנסת לשלביה הגבוהים והיום (בין שבת לראשון) נערכו חלק ממשחקי שמינית גמר הגברים והנשים, שהפרידו את הטובים מהטובים יותר.

רפאל נדאל הצליח לעבור בשמינית את הענק ומכונת האייסים איבו קרלוביץ' הקרואטי, והוא יפגוש ברבע הגמר את אנדי מארי. "מארי שחקן מצוין, הוא אחד הכי מוכשרים בסבב", אמר נדאל על יריבו הבריטי, לאחר הניצחון על קרלוביץ' בחמש מערכות. "הוא עשה מספיק בקריירה שלו והוא לא צריך להוכיח לאף אחד, הוא מספיק בטוח בעצמו כדי לזכות בטורניר גראנד סלאם. יהיו לו עוד הרבה אפשרויות לעשות כך, ואני בטוח שהוא יזכה".

לגבי עצמו אמר השור ממאיורקה: "אני כאן כדי להילחם. אף אחד לא יכול לפקפק בכך שאני נותן את כל כולי, כך שאי אפשר לטעון נגדי אם אפסיד באליפות במשחקים הבאים שלי".

מארי עצמו נשמע גם כן בטוח יותר במעמדו: "אני מצליח להיות מרוכז מאוד ויציב במשחקים שלי. כשהייתי בן 18-19 היו לי הרבה עליות וירידות במהלך משחק, לא חשבתי על מה יקרה בנקודה הבאה, אבל כעת זה שונה. אני חושב שזה נובע מבגרות, אתה לומד להתמודד עם מצבי לחץ ויכולת הריכוז שלך מתארכת".

רודיק: "אני יכול להבין את הכעס של גונזאלס"

אנדי רודיק גבר על פרננדו גונזאלס במשחק הפכפך בן חמש מערכות, כשהאמריקאי ניצל את העובדה שהצ'ילאני כעס על השיפוט ואיבד את קור הרוח לקראת הסיום כדי להשתלט על המשחק.

"זה היה מזל שהצלחתי להיחלץ מהסיטואציה הזו", אמר רודיק בסיום. "לעתים, כאשר אתה דבק בדברים שאתה עושה, אתה מקבל פרס על זה. היה לי גם הרבה מזל, לפעמים עדיף מזל על שכל. אני יודע שגונזאלס היה עצבני בשלב מסוים על השיפוט", הוסיף רודיק. "אני בהחלט יכול להבין את הכעס שלו".

"זה היה משחק צמוד מאוד", אמר הצ'ילאני על המשחק. "אני לא זוכר כבר מה היה בנקודה שכעסתי עליה. שיחקנו קרוב ל-200 נקודות במשחק. זו הייתה נקודה חשובה, אבל לא המפתח לניצחון במשחק".

הנין נקעה את הקרסול

הקאמבק של ז'סטין הנין ממשיך להיות מרשים, כשהיום הבלגית הצנומה גברה על בת ארצה ינינה ויקמאייר (16 בעולם) 6:7, 6:1, 3:6 אחרי שעתיים ו-12 דקות והעפילה לרבע הגמר. "נקעתי את הרגל במהלך המשחק, ואני מקווה שבימים הקרובים המצב שלי ישתפר", אמרה הבלגית לגבי מצבה הרפואי.

הנין, שזכתה בתואר האחרון שלה במלבורן ב-2004, הוסיפה: "ברור שיש לי חלומות. אני מקווה להגיע הכי רחוק שאפשר בטורניר הזה. אם זה יהיה עד הסוף, זה יהיה מדהים, אבל זה עדיין מוקדם לדבר על כך. ההרגשה היא קסומה, אני נהנית מכל רגע, ובוערת בי התשוקה שוב. זו הרגשה נהדרת".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully