וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

הפועל ב"ש שוב הציגה משחק אנמי במגרשה, לא סיכנה את השער והפסידה 1:0 למכבי פ"ת. ניצן דמארי כבש (17)

בבאר שבע לא שכחו את ההפסד 3:0 למכבי פתח תקוה במחזור הרביעי. אותה תבוסה יצרה קרע שככל שחולף הזמן נראה כבלתי ניתן לאיחוי. הערב (ראשון) הפועל באר שבע הפסידה שוב למכבי פתח תקוה, הפעם 1:0 במגרשה הביתי ולעיני 3,000 אדומים כעוסים, במה שעשוי להוות שלב נוסף ביחסי גיא עזורי והקהל הבאר שבעי. למלאבסים זה לא משנה. הם כבר עם 10 נקודות מתוך 12 מאז רענון הסגל, ויכולים להרשות לעצמם לחלום גם על כניסה לפלייאוף העליון.

הפועל באר שבע עלתה ללא הקפטן מאור מליקסון, שאמנם חזר מפציעה אך החל את המשחק על הספסל, ומצד שני העניקה הופעת בכורה לרכש מהפועל רמת גן, וויליאם סוארס (בינוני). הלחץ מצד הקהל, תופעה מוכרת לבאר שבעים כשהם משחקים בוסרמיל, נתן את אותותיו בפתיחה הרדומה, ובדקה ה-17 הוסיף ניצן דמארי קיסם למדורה. אסי משיח הגביה כדור מסובב לרחבת באר שבע, והבלם הקדים את ריאן אדלי ונגח במדויק לרשת של טברטקו קאלה. מי שחשב שהשער יעיר במעט את המארחים, טעה בגדול. שחקני שתי הקבוצות התנהלו בעצלתיים על כר הדשא, כשהקצב האיטי עושה שירות מצוין לאורחים כמובן.

האוהדים המקומיים קראו למאמן גיא עזורי להתפטר עם היציאה להפסקה. הוא מצידו שמר על אמונה ושלח למגרש את מליקסון במקום הבלם אדלי לקראת המחצית השנייה, אך שחקניו המשיכו להציג משחק אנמי וחסר השראה, עם איום אחד בלבד בכל מחצית על שערו של דרגוסלאב יבריץ'. מכבי פתח תקוה, עם הגנה יציבה בראשותו של מוראד מגמאדוב הוותיק וקישור קשוח המנוהל ביד רמה על ידי סבסטיאן סנסוני, לא נתנה למשחק לברוח לה מהידיים. הקבוצה של פרדי דוד ספגה רק שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים, מאז המהפכה בסגל, והערב השיגה ניצחון שלישי מארבעה משחקים והיא עם הפנים לעבר החלק העליון של הטבלה, במקום להעיף מבט חושש לכיוון התחתית.

מהלך המשחק

דקה 17: גול! אסי משיח הגביה כדור מצוין לרחבה, הגנת באר שבע יצאה לנבדל והבלם ניצן דמארי נגח לרשת מחמישה מטרים. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 23: שוב כדור קרן נהדף לעבר משיח, אבל הבעיטה שלו מחוץ לרחבה חלפה סמוך לקורה.

דקה 25: אוהד קדוסי השאיר לאייל שן, שמ-18 מטרים בעט בחצי גובה וסחט הצלה מדרגוסלאב יבריץ'.

דקה 57: חיים מגרלשווילי הניף את רגל שמאל מ-25 מטרים, אבל קאלה היה דרוך וקלט את הבעיטה השטוחה.

דקה 81: מאור מליקסון בחן את יבריץ' מ-20 מטרים, השוער עצר וקלט בניסיון שני.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, נדב קידר, וויליאם סוארס, ריאן אדלי (מאור מליקסון, 46), שמעון הרוש, יוסי אופיר, אייל שן, משה אסולין, דוד רביבו (יוסי אלקיים, 73), אוהד קדוסי, חנן פדידה (גיל בלומשטיין, 59).

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, סבסטיאן סנסוני, חיים מגרלשווילי, דן רומן, אסי משיח, טל בן חיים (דני פרדה, 76), עומר דמארי (דובב גבאי, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully