וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מוטור קרוס

טוני קרוס, המנוע של לברקוזן, כבש שער ובישל שניים, כשקבוצתו שבה לפסגה עם 0:3 בהופנהיים. צרפת: ליון הודחה מהגביע

קבוצות הצמרת בגרמניה החזיקו הערב (ראשון) אצבעות להופנהיים במשחקה מול לברקוזן הבלתי מנוצחת, אבל הקבוצה של יופ היינקס לא עשתה חשבון וניצחה בצורה משכנעת, 0:3 כדי לשוב ולהוליך את הטבלה. עוד לפני כן אירחה האלופה וולפסבורג את קלן מהתחתית, למשחק דרמטי והפכפך שהסתיים בניצחון 2:3 של האורחים ובהעמקת הבעיות של וולפסבורג. המאמן ארמין פה עלול לקבל הודעת פיטורין בימים הקרובים.

הופנהיים - לברקוזן 3:0

הניצחון של באיירן מינכן ועלייתה הזמנית לפסגה, לא עשו רושם על לברקוזן. הקבוצה המצוינת של יופ היינקס, שטרם הפסידה העונה, התארחה במגרשה של הופנהיים וחזרה משם עם מלוא הנקודות כדי לחגוג ניצחון שלישי ברציפות ולשוב לראשות הטבלה. הופנהיים, שחלמה על הצטרפות לדבוקה המוליכה עם ניצחונות מיד לאחר הפגרה, מבינה שבסיטואציה הנוכחית היא קבוצת מרכז טבלה ולא יותר מזה.

כבר בדקה ה-11 עלתה לברקוזן ליתרון, כשטוני קרוס שלח כדור חופשי לרחבה והבלם הפיני סמי היפייה הכניע מקרוב את טימו הילדברנד. הופנהיים חיפשה את השיוויון ושלחה הרבה שחקנים קדימה, אבל ודאד איביסביץ' ובוריס ווקצ'ביץ' רק החמיצו ובהמשך נענשו. בדקה ה-51 יצא ארן דרדיוק למתפרצת ואיפשר לקרוס לכבוש את השני. קרוס הנפלא, שזומן בשבוע שעבר לנבחרת גרמניה, רשם בישול שני במשחק בדקה ה-71, הפעם לטרנקילו בארנטה. לברקוזן ממשיכה להיראות נהדר.

וולפסבורג - קלן 3:2

הזאבים לא ניצחו מאז תחילת נובמבר, וכבר בדקה השביעית הציגו את ההגנה הגרועה שלהם. אדיל צ'יהי הגביה כדור קרן לפינה הקצרה וקווין פצוני נגח בין השוער אנדרה לנץ לקורה. זה השער ה-15 העונה שוולפסבורג סופגת ממצב נייח. כריסטיאן גנטנר, שחקן נבחרת גרמניה, הראה שקבוצתו גם יודעת לכבוש ממצבים נייחים, כשהשווה בדקה ה-22, אבל סבסטיאן פרייס החזיר את קלן ליתרון בדקה ה-57, אחרי קומדיה של טעויות מצד בלמי המארחת.

וולפסבורג לא ויתרה, כשהבלם הפורטוגלי ריקרדו קוסטה הראה שלפחות בהתקפה הוא יכול לתרום, עם שער מקרוב בסיומה של קרן נוספת, שתי דקות לאחר השני של קלן. אבל ההגנה, אוי ההגנה של הזאבים. צ'יהי הצעיר, שחקן הבית של קלן, ניצל את העורף הרעוע וניצח את המשחק עבור האורחים בדקה ה-77. עוד הפסד לוולפסבורג, ארמין פה בצרות.

* צרפת: ליון הודחה מהגביע בעקבות הפסד 2:1 במונאקו, שתמשיך למפגש עם בורדו בשמינית הגמר. ז'אן אלן בומסונג העלה את ליון ליתרון בדקה ה-45, אבל פנדל של ננה בדקה ה-51 ושער של הוקריאני צ'ו יאנג פארק 12 דקות לסיום, ביצעו מהפך גדול עבור הקבוצה מהנסיכות.

סנט אטיין עלתה לסיבוב הרביעי, כשהביסה 1:4 את לוריין. עמנואל ריבייר (9), דימיטרי פאייה (22 ו-76) ובקארי סאקו (40) כבשו עבור הירוקים, כשגבריאל פניאלבה הארגנטינאי רק צימק עבור האורחים בפנדל (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully