וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו רוצה חזרה לסנטוס

חלוץ מנצ'סטר סיטי הביע את רצונו העז לשוב לקבוצת האם שלו: "זה יהיה יוצא מהכלל ויסלול לי את הדרך לשחק במונדיאל"

בספטמבר 2008 עבר רוביניו מריאל מדריד למנצ'סטר סיטי תמורת 32 מיליון ליש"ט, במה שאמור היה להיות אחד הצעדים הראשונים בהפיכתה של סיטי למועדון פאר באנגליה. בפועל, חלוץ נבחרת ברזיל אמנם הבקיע 14 שערים בעונתו הראשונה באנגליה, אלא שההמשך היה מעט עגום יותר. סיטי החליטה להביא בקיץ החולף את עמנואל אדבאיור וקרלוס טבז להתקפה, כאשר החלפתו של מארק יוז ברוברטו מאנצ'יני סימלה את תחילת הסוף של הברזילאי בעיר, כאשר שמועות החלו לקשור אותו לאינספור קבוצות אחרות באירופה.

היום (ראשון), על אף שפתח בהרכבה של סיטי במשחק הגביע מול סקאנת'ורפ, התראיין החלוץ לתחנת רדיו ברזילאית, בה הבהיר, בצורה חד משמעית, על תכניותיו לעתיד. "זה יהיה יוצא מן הכלל לחזור הביתה, לסנטוס. אם אשחק שם, זה יסלול לי את הדרך לשחק במונדיאל בקיץ", אמר החלוץ, שגדל בסנטוס לפני שעזב לריאל מדריד ב-2005. "כסף זה לא הכל. הכי חשוב זה להיות שמח, ואני עובר תקופה רעה. מאנצ'יני אומר שאשחק משחק אחד, ואז משחק אחד לא. לא קיבלתי את זה, ואמרתי לו. זו שנת מונדיאל".

התקשורת האנגלית טוענת כי משחק הגביע הערב יהיה האחרון של רוביניו בשורות הסיטיזנס, וייתכן כי כבר בשבוע הקרוב הוא ימצא בית חדש - אם בברזיל, כרצונו, או עדיין ביבשת הישנה. "המנהלים של סיטי הסכימו שעדיף להשאיל אותי למקום אחר". באשר לשמועות על מעבר אפשרי ליובנטוס, שם יוכל לאחד כוחות עם חברו לסנטוס, דייגו, הבהיר החלוץ המוכשר: "אני מעדיף ללכת לדוג. אני רוצה לחזור לברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully