וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: החיים שלי טובים

אחווה עראבה הפתיעה עם 0:1 ברמת השרון והתקרבה לפסגה, בת ים חזרה אל המקום השני אחרי 0:3 על הפועל ראשל"צ

משחקי סוף השבוע במחזור ה-19 של הליגה הלאומית השיבו לפסגה את עירוני קרית שמונה, כאשר הצפוניים ידעו כי אם ברצונם לשמור על הפסגה, שאר משחקי המחזור יצטרכו לחייך אליהם. בפרט, מדובר היה במשחק בין עירוני רמת השרון, שארחה את אחווה עראבה בידיעה שניצחון יעלה אותה חזרה למקום הראשון בליגה, אלא שלאורחים היו תכניות אחרות לגמרי, כאשר עראבה ניצחה 0:1 ועלתה למקום השלישי. עירוני בת ים סוף סוף הצליחה לנער מעליה את קורי השינה, וחזרה לנצח אחרי 4 משחקים שחונים, עם 0:3 גדול על הפועל ראשון לציון. הפועל כפר סבא הוליכה פעמיים, אבל איכזבה וסיימה רק ב-2:2 מול 10 שחקנים של בני לוד מהתחתית.

עירוני רמת השרון - אחווה עראבה 1:0

אחרי חמישה משחקים ללא הפסד ובתוכם שלוש תוצאות תיקו, רמת השרון ידעה שאין זמן טוב יותר להתאושש מהיום. הקבוצה של יהודה זגורי איבדה את הפסגה בעקבות ניצחונה של קרית שמונה בשבת, אך ידעה כי תוכל לשוב אליו עם שלוש נקודות היום, ואולי סוף סוף לצאת לדרך חדשה. עם זאת, מאז חילופי המאמנים והגעתו של אייל לחמן, אחווה עראבה היא קבוצה אחרת לגמרי, כאשר היום רשם המאמן את נצחונו השלישי במועדון. האורחים נהנו משער בודד של חיים סילבס בדקה ה-35 על מנת להשיג את הניצחון הנאה, כאשר הרגע היחיד שראוי לציון מבחינת רמת השרון היה הכרטיס האדום שספג רותם שמול בדקה ה-55. עראבה מטפסת למקום השלישי, מצמקת את הפער מרמת השרון לנקודה אחת בלבד, וכעת היא רחוקה ארבע נקודות מהפסגה.

עירוני בת ים - הפועל ראשון לציון 0:3

משהו לא טוב עבר על עירוני בת ים בחודש האחרון. הקבוצה שעד לא מזמן הוליכה את הליגה הלאומית רשמה רצף נוראי של 4 משחקים ללא ניצחון, וכבר נפלה אל המקום הרביעי. אלא שאחרי התיקו במחזור הקודם, המשיכו המארחים להראות שהמומנטום בקבוצה השתנה, והערב הם השיגו ניצחון חשוב ביותר. ראשון הגיעה לאחר ההפסד הטראומתי לבית"ר שמשון (שגם בו חטפו שלישייה, 3:2) וקיוו לשקם מעט את המצב, אבל במקום זה נפלו לפיגור מוקדם, כשאשר רביד העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-20.

לא חלפו 3 דקות, ובת ים קיבלה דחיפה נוספת, כשנשרק לזכותה כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו שלח אקקי מיקוצ'דזה אל הרשת. ראשון חיפשה שער מצמק, אבל במקום זה חטפה שתי מכות נוספות במחצית השניה: הראשונה הגיעה בדמות כרטיס אדום לעקיבא מגרלשווילי בדקה ה-64, ומיד לאחר מכן בשער שני של מיקוצ'דזה, בדקה ה-67, שקבע 0:3. בזכות הניצחון, חוזרת בת ים אל המקום השני, ונצמדת לקרית שמונה שמוליכה את הטבלה, כשרק נקודה מפרידה בין השתיים. ראשון לעומת זאת ממשיכה לדשדש בתחתית, כשהיא ממוקמת רק במקום ה-11.

הפועל כפר סבא - בני לוד 2:2

קבוצתו של תומר קשטן שמעה על יריבותיה לצמרת שהשיגו נקודות, וידעה שגם היא חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת העלייה, במיוחד מול היריבה מהתחתית. הפתיחה היתה כולה של המארחים, שעלו ליתרון מוקדם בדקה ה-22 מרגליו של חמאדה מרעי. לוד השיבה מלחמה, אבל בדקה ה-50 נותרה ב-10 שחקנים, לאחר שגיורגי גבידוארי ראה את הכרטיס האדום. כל זה לא הפריע לאורחים למצוא את שער השיוויון 4 דקות מאוחר יותר, משער של חמודי כיאל, אבל טל מישעלי הרגיע זמנית את האוהדים המקומיים עם שער יתרון בדקה ה-61. האורחים לא ויתרו ושוב חזרו למשחק, כשבדקה ה-69 מצא מורד אבו ענזה את השיוויון, והשתיים חילקו ביניהן את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully