וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לבורשטיין בתבוסת פואנלברדה

הקבוצה של הישראלי הושפלה 98:71 מול נועלת הטבלה, מורסיה. אליהו לא שותף בניצחון 71:86 של ויטוריה על בילבאו

רגע לפני שיוצא לו לדרך שלב הבתים השני ביורוליג, נמשך המחזור ה-19 בליגה השניה הכי טובה באירופה, ספרד. סגנית המוליכה, קאחה ויטוריה, ניצלה את הפסדה של ברצלונה אתמול, וניצחה 71:86 את בילבאו על מנת להיצמד לקבוצת הפאר בפסגת הליגה, כאשר לברצלונה מאזן של 2:17, בעוד לויטוריה מאזן של 3:16.

ויטוריה פתחה היטב והוליכה 15:23 אחרי הרבע הראשון, ועל אף שבילבאו הצליחה לחזור במהלך הרבע השני והשלישי, סגנית מוליכת הטבלה ביצעה ריצה נוספת, הפעם ברבע האחרון, ושייטה אל הניצחון הבטוח. טיאגו ספליטר הוביל עם 19 נקודות באחוזים טובים, בעוד מירזה טלאטוביץ', שותפו לקו הקדמי, הוסיף 18. ליאור אליהו לא שותף.

פואנלברדה, שפתחה את העונה בצורה טובה ומאז התמוטטה, אכזבה גם היום ושקעה לתחתית חדשה מבחינתה, כשהובסה 98:71 על ידי האחרונה בטבלה, מורסיה. המנצחת נעזרה במחצית ראשונה מפלצתית של 27:57 על מנת להפוך את המחצית השניה לגאברג' טיים אחד ארוך. טל בורשטיין, שנמצא בכושר אישי לא רע, קלע 10 נקודות ב-22 דקות, כשאת פואנלברדה כולה הוביל ג'ראלד פיץ' עם 26. מנגד, מילוש וויאניץ' הדועך קלע 26 עבור נועלת הטבלה.

ריאל מדריד הגדולה, שמנסה להיצמד לשתי המוליכות, לא התקשתה להביס את סן סבסטיאן 72:96, כאשר רימאס קאוקינאס הוביל שבעה שחקנים עם ספרות כפולות בשורות הבלאנקוס כשקלע 16. מרקו יאריץ', הרכש החדש, הוסיף 11, ואנטה טומיץ' 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully