וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אין יוצא ואין בא

24.1.2010 / 12:16

ההנהלה נפגשה עם גולדהאר, הבעלים לא יחזק את הקבוצה. שפונגין לא ישוחרר. הבעלים ושעיה נפגשו עם שחקני הדור הצעיר

ראשי מכבי תל אביב והמנג'ר אבי נמני נפגשו היום (ראשון) עם הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר בכדי לדון עמו על האופציה לחזק את הקבוצה בחלוץ עוד במהלך חלון ההעברות הנוכחי. בסביבתו של הבעלים אומרים שלדעתו הקבוצה מספיק טובה גם עם החומר הקיים, והוא לא רואה את הצורך בהוצאת כספים נוספים העונה, כאשר התכנון נכון לעכשיו הוא השקעה בחלוץ ברמה גבוהה במהלך הקיץ הקרוב. לאחר הפגישה בהשתתפות ההנהלה וגולדהאר, הביע האחרון שביעות רצון ממצב הקבוצה ומהתקדמותה ההדרגתית, כמו כן סוכמו בפגישה מספר נושאים הנוגעים לעתיד הקבוצה בעונות הבאות וזאת על מנת לדאוג להמשכיות.

למרות דעתו של הבוס הקנדי, ינסו ראשי הקבוצה להבהיר את נחיצות הבאת חלוץ כבר עתה, שכן במועדון מאמינים שחיזוק חוליית ההתקפה עשויה לעזור למכבי בהתמודדות גם על המקום השני בטבלה וכן במפעל גביע המדינה, שיחל בתחילת החודש הבא. "אנחנו זקוקים בדחיפות לחלוץ שינצל את המצבים", אמר בכיר במכבי לוואלה! ספורט. "נעשה כל מאמץ להביא חלוץ לקבוצה, אנחנו פשוט חייבים".

אם יצליחו בסופו של דבר בהנהלת הקבוצה לשכנע את גולדהאר להחתים חלוץ, נראה כי התקבלה החלטה עקרונית שלא לחפש חלוצים זרים, כאשר המטרה היא למצות את כל האופציות הקיימות בשוק הישראלי. אחד השמות שעלו שוב על הפרק הוא חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז, ובמכבי עשויים לעשות ניסיון נוסף להביאו עוד השבוע לקרית שלום, וזאת לאחר שכבר לפני חודש נעשתה פנייה לראשי בית"ר, שהשיבו אז בשלילה. במכבי מעריכים כי בעקבות כישלונותיה של בית"ר בליגה והעובדה שהקבוצה ככל הנראה לא תהווה גורם משמעותי בצמרת הטבלה, הסיכויים שתמוז ישוחרר בסופו של דבר השתפרו. גם שמו של שמעון אבו חצירא, שחקנה של לאריסה היוונית, נמצא ברשימת המועמדים של הצוות המקצועי בעיקר בשל עלותו הנמוכה יחסית.

גולדהאר והמנכ"ל עוזי שעיה נפגשו היום עם כ-50 משחקני דור ההמשך (השחקנים המסומנים כפוטנציאל להגיע לקבוצה הבוגרת) ודיברו עימם על החשיבות שהם מייחסים למחלקת הנוער ועל השתלבות שחקני הבית של המועדון בקבוצה הבוגרת. במהלך המפגש הרצו לשחקנים הצעירים מאמן הקבוצה וראש מחלקות הנוער, ניר לוין, ופיזיולוג מחלקת הנוער, איציק בן מלך.

"יברויאן קלקל לשבחון את בישול העונה"

בקבוצה התקבלה החלטה שלא לשחרר את המגן יובל שפונגין לאומוניה ניקוסיה, למרות הצעה בגובה של 100 אלף יורו מהקפריסאים. בקבוצה מודעים לעובדה שבסוף העונה הם לא יקבלו אפילו דולר עבור המגן, ויעשו בתקופה הקרובה כל מאמץ להחתימו על חוזה חדש ארוך טווח במועדון.

"אנדריי קומאץ' השתלב היטב בקבוצה ואין טעם לשנות כעת את כל המערך", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "נכון לעכשיו שוק החלוצים בחו"ל דל מאוד, וגם אם נמצא נגיד חלוץ טוב, אין טעם להביא אותו עכשיו, כי ייקח לו זמן להתאקלם ולהיכנס לקבוצה ואין לנו את הזמן הזה כעת. אנחנו רוצים מישהו שיוכל להיכנס למערכת תוך פרק זמן קצר מאוד ולכן עדיף שחקן ישראלי", הוסיף הגורם.

במכבי התייחסו לניצחון 0:1 שהושג אמש על הפועל חיפה משער של יובל אבידור בדקות הסיום. "זה ניצחון חשוב מאוד בעיקר להמשך המומנטום החיובי והביטחון של השחקנים. תענוג לראות את אבידור נכנס כמחליף וכובש תוך מספר דקות. זה היה גול עם מיומנות גבוהה, והכי חשוב שזה קרה במצב הראשון אליו הוא הגיע, בניגוד לפעמים הקודמות", אמרו בקבוצה.

שחקן נוסף שזכה לשבחים היה יוסי שבחון, ששוב הציג משחק טוב והיה מעורב בהרבה מהלכים בהתקפה. "יברויאן קלקל לשבחון אולי את בישול העונה עד כה", אמר גורם במכבי בהתייחסו לסאלום הנפלא שעשה שבחון במחצית השנייה באגף השמאלי, כאשר בסיום המהלך הוא השאיר כדור רוחב ליברויאן שמחמישה מטרים ומול שער חשוף בעט לשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully