וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: פרארה יפוטר עד יום שלישי

ב"לה סטאמפה" היוצא לאור בטורינו מספרים שזמנו של מאמן יובה תם אחרי ההפסד לרומא. אלסנדרו דל פיירו: "המצב רציני"

במשך דקות ארוכות אמש (שבת) נראה היה שיובנטוס נמצאת בדרך החוצה מהמשבר. הגברת הזקנה פגשה את רומא והוליכה עליה 0:1 משער הליגה הראשון של אלסנדרו דל פיירו העונה, אבל במחצית השנייה הסדר העכשווי שב על כנו. רומא ביצעה מהפך, כולל שער בדקה ה-93 של ג'ון ארנה ריסה, והנחילה ליובה את הפסד הליגה השלישי שלה ברציפות.

בעיתון "לה סטאמפה", היוצא לאור בטורינו, כבר דווח הבוקר שהנהלת הקבוצה קיבלה החלטה לפטר את המאמן צ'ירו פרארה ב-48 השעות הקרובות, למרות שהנשיא ז'אן קלוד בלאן עדיין מנסה להשאירו.

פרארה אמר אתמול אחרי המשחק: "אם מסתכלים על המאמץ שהשחקנים השקיעו היום במונחים של אגרסיביות, ברור שהגיע לנו יותר. אבל במקום זה אנחנו עומדים כאן ומגיבים אחרי הפסד. זה כואב, במיוחד בתקופה שלילית כמו זו שאנחנו עוברים".

פרארה הוסיף: "ניסיתי לומר לשחקנים כמה מילים אחרי המשחק, אבל אחרי זה נשארתי לבד כדי לחשוב לעומק על המצב. אני חושב שלסגל שלנו יש כוח ואופי מספיקים כדי להוציא את הקבוצה מהמצב. בתקופות כאלו אתה צריך להיות גבר חזק. הייתי שחקן יובנטוס במשך שנים ארוכות, אחר כך הייתי דירקטור במועדון והיום אני המאמן. אם יש משהו אחד בליבי זו התשוקה לפתור את הבעיות".

גם דל פיירו, שפתח אתמול בפעם השלישית העונה בליגה, דיבר על מצבה של הקבוצה: "אנחנו חייבים לשקול את המטרות שלנו לעונה הנוכחית כי המצב רציני. מאוד קשה לנו. נוכל לצאת מהמצב הזה רק ביחד. היו לנו כמה רגעים טובים במשחק, אבל התקריות השונות השפיעו על הביטחון שלנו. לא יכולתי ליהנות מהשער שלי. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל אחרי שעה הורדנו את הקצב והפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully