וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקר ומאסי מועמדים להפועל ירושלים

24.1.2010 / 9:34

לאחר הניצחון הדרמטי על חיפה, בירושלים שוקלים להתחזק, "חייבים שחקן חזק ליד האנטר". גם אדריאן במועמדים

הפועל ירושלים עשויה להחתים בתקופה הקרובה שחקן פנים נוסף, לאחר שהמאמן גיא גודס לא שיתף אמש (שבת) את הפורוורד ליאו ליונס בניצחון הדרמטי 81:82 על מכבי חיפה. בקבוצה החלו לבדוק מועמדים פוטנציאליים, כשברור כעת שכל שחקן שיבוא יהיה שחקן שיוכל להתמודד גם באירופה עם שחקנים אגרסיביים. אחד מאנשי הקבוצה אמר אמש: "בסיטואציה שנוצרה, אנחנו חייבים שחקן אגרסיבי ליד ברנדון האנטר". גודס אף הודה אמש כי ליונס לא שותף מסיבות מקצועיות.

בין השמות שהועלו כמועמדים לצירוף לקבוצה נמצאים פי ג'יי טאקר, שחקנה של הפועל חולון בעונת האליפות, אשר שוחרר מבי סי דונייצק שהתפרקה כלכלית. עלותו של טאקר בשלב זה גבוהה, אך קשריו הטובים עם טרה סימונס עשויים להביא את השחקן לירושלים. כריס מאסי, ששיחק בעבר בעירוני אשקלון ומשחק כיום בלאריסה היוונית, גם כן הוזכר כמועמד, אך יגיע רק אם הקבוצה לא תצטרך לשלם ליוונים עבור שחרורו. גם ג'ף אדריאן, בוגר מכללת קונטיקט שכבר היה מועמד לירושלים הקיץ וחתם בליגה הספרדית השנייה הוזכר כמועמד, אך בדומה למאסי רק אם ירושלים תקבל שחרור ללא עלות מקבוצתו הספרדית.

הקבוצה המריאה הלילה לספרד לקראת משחק היורוקאפ מול ולנסיה (שלישי, 21:30), שככל הנראה יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. הצוות המקצועי יחלק היום לשחקנים דיסקים עם הניתוח של הקבוצה הספרדית, שאמש ניצחה את ברצלונה 59:60 והערב תערוך ירושלים אימון ראשון בספרד. בקבוצה סירבו להתייחס למעמדו של המאמן גיא גודס, אך אחד מהמקורבים ליו"ר דני קליין אמר אמש: "יכולת הגנתית כמו שהקבוצה הציגה בכל העונה עשויה לגרור זעזועים בכל התחומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully