וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "כספי עמד בכל אתגר שהצבנו בפניו"

סקרמנטו המידרדרת הובסה 115:84 במיאמי, המאמן הוסיף על הישראלי שקלע 13: "אולי הוא חשב שה-NBA זה דבר קל"

סקרמנטו ממשיכה ברצף ההפסדים המביכים שלה, והבוקר (ראשון) הקינגס נוצחו ב-31 הפרש במיאמי כשהובסו על ידי ההיט 115:84. סקרמנטו סיימה את המסע הכושל שלה במזרח עם מאזן 6:0 והפסידה 12 מתוך 13 המשחקים האחרונים שלה, ונדמה שגם 13 הנקודות שקלע עמרי כספי לא ינחמו את הישראלי על המאזן הרע של קבוצתו.

כספי שיחק 28 דקות, וכאמור קלע 13 נקודות, ב-6 מ-10 מהשדה, אבל 7 מהנקודות שלנו נקלעו ברבע הרביעי, כשהמשחק היה גמור, וגם הלילה הוא המשיך באחוזים הרעים מעבר לקשת כשסיים עם 0 מ-3 מהשלוש. הישראלי הוסיף גם ריבאונד אחד, אסיסט אחד ושלוש חטיפות.

החדשות הרעות יותר מבחינת סקרמנטו (28:15) הגיעו מכיוון קווין מרטין, ששוב הסתפק בחמש נקודות (1 מ-7 מהשדה) ורק הגביר את הדאגה בקבוצה סביב השתלבותו. טייריק אוונס סיים כקלע הבולט עם 15 נקודות, כשהקינגס מסיימים עוד ערב שלא ירצו לזכור עם 18 אחוז מהשלוש (2 מ-11) ו-56 אחוז מהעונשין (18 מ-32).

מיאמי (20:23), מנגד, ממשיכה ביכולת המאני-דיפרסיבית שלה, ואחרי שהביסו את אינדיאנה ביום שלישי ב-30 הפרש, הפסידו לשארלוט ב-39 הפרש ברביעי, וניצחו בוושינגטון ב-24 הפרש ביום שישי - גם הלילה המשיכו ביכולת הקיצונית. רק משחק אחד של מיאמי מתוך העשרה האחרונים הוכרע ב-10 נקודות או פחות. דווין וויד קלע 27 ומסר 8 אסיסטים, מייקל ביזלי קלע 21 וקטף 9, אודוניס האסלם הוסיף 14.

"אני חושב שההגנה שלנו, הריבאונד והאנרגיות שלנו לקו בחסר", אמר מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל, "וזה מה שקורה כשמשחקים מול קבוצה ששיחקה טוב כמו שמיאמי שיחקה היום. לא קל לשחק בחוץ אחרי זמן ארוך בדרכים, בטח שלא עם קבוצה צעירה כמו שלנו. מאוד התקשינו בקליעה ובהגנה בצבע, וכשמשלבים כל הדברים האלה, זה מתכון בטוח להפסד חוץ".

ווסטפאל התייחס גם לכספי עצמו כשאמר: "אולי הוא חשב שה-NBA זה משהו קל. אבל הוא עובד קשה, הוא עמד בכל אתגר שהצבנו בפניו והוא הולך להיות שחקן טוב".

קווין מרטין, ששוב לא היה פקטור בהתקפה במשחקו החמישי מאז חזרתו, ניסה לשדר קור רוח, ואמר שהוא בטוח שעוד יחזור לקצב נכון: "פשוט צריך להניע את הכדור ולשחק כדורסל", אמר מרטין, "מיאמי קבוצת הגנה טובה, כך שבסך הכל צריך לעבוד קצת יותר קשה כדי להגיע לזריקות נוחות, הלילה הן פשוט לא נכנסו".

"קווין חזר, אבל אני לא יודע איך הוא מרגיש", סיכם טייריק אוונס, "רק הוא יודע. אני יודע שהוא מאוד רוצה לנצח ועושה כל מה שהוא יכול, אבל כרגע זה פשוט לא הולך לו".

עדכון ראשון: 24.1 7:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully