וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: טועמה בישל, לאריסה מעל הקו האדום

הקשר עזר לקבוצתו לנצח 1:2 את היראקליס. בלגיה: שער לזיו בהפסד לוקרן 4:1. קפריסין: תיקו למישאלוב, הפסד לקלינגר

לאריסה היוונית, קבוצתם של סלים טועמה ושמעון אבוחצירא, ניצחה הערב (שבת) 1:2 את היראקליס במשחק בית במסגרת המחזור ה-18. אבוחצירא הפצוע נעדר מהסגל ואילו טועמה עלה מהספסל בדקה ה-31, במשחק בו הברזילאים של לאריסה עשו את ההבדל.

אחרי מחצית מאופסת, העלה ריקרדו ז'סוס, שהגיע לאחרונה כמושאל מצסק"א מוסקבה, את המארחים ליתרון בדקה ה-47, כשנגח לרשת הגבהה של טועמה. חברו רומאו הכפיל את התוצאה 11 דקות לאחר מכן, והיראקליס רק צימקה בדקה ה-77. לאריסה, ששהתה במקום ה-14 מתחת לקו האדום לפני המשחק, חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים וחלפה על פני יריבתה לתחתית.

*** בבלגיה הצליח אמנם יואב זיו להבקיע עבור לוקרן, אך קבוצתו נחלה את הפסדה ה-16 העונה, כשהובסה 4:1 לרוסלארה, יריבתה לתחתית. מגן נבחרת ישראל צימק כשקבוצתו היתה בפיגור 3:0, אלא שזה לא הספיק, כאמור. לוקרן נותרת מתחת לקו האדום עם 12 נקודות בלבד, בעוד רוסלארה פותחת ממנה פער של שלוש נקודות.

*** קפריסין: פאפוס של משה מישאלוב נפרדה ב-3:3 מול APEP פיציליה. אימורו לוקמן, שחקן מכבי נתניה לשעבר, כבש את הראשון של פאפוס, כשמישאלוב ירד עם קבוצתו למקום השמיני בעקבות התיקו. סלאמינה של ניר קלינגר שוב סבלה מחוסר מזל, כשהפסידה 2:1 ל-APOP קיניראס פייאס כשספגה שער בתוספת הזמן. קלינגר ושחקניו עדיין בחיפוש אחרי ניצחון ליגה ראשון, כשהם עם חמש נקודות בלבד ב-18 מחזורים.

*** אוהד לויטה וקבוצתו ההולנדית, ואלוויק, שוב הפסידו, הפעם 1:0 לנאק ברדה. השוער הישראלי שיחק 90 דקות אבל לא הצליח למנוע את השער של לאונרדו במקום ה-62. ואלוויק ממשיכה לדבוק במקום האחרון כשיש לה 12 נקודות, שתיים פחות מדן האג, לה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully