וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: בורדו רוצה דאבל

האלופה ב-1/8 הגמר אחרי 1:5 קל מול אז'קסיו. קולמאר מהליגה הרביעית הדהימה את ליל עם 9:10 בפנדלים, גם מונפלייה בחוץ

בצרפת פינו את סוף השבוע לטובת משחקי הגביע, כאשר חלק מהקבוצות כבר קיימו את הסיבוב הרביעי, כשבורדו עלתה בקלות עם 1:5 על אז'קסיו, ואחרות השלימו את משחקיהן במסגרת הסיבוב השלישי, שם נרשמו הפתעות גדולות עם הדחתן של ליל ומונפלייה.

בורדו, כאמור, לא התקשתה עם 1:5 בהרכב משני בסטאד שבאן דלמאס מול אז'קסיו מהליגה השנייה. ירוסלאב פלאסיל פתח את מסכת הכיבושים בדקה השנייה, וונדל הבקיע את השני בדקה ה-37 ופרננדו קבנאגי שלח בעיטה חופשית אל הרשת בדקה ה-40. במחצית השנייה כל שנותר לאלופה הוא להעביר את הזמן ולהימנע מפציעות מיותרות בדרך לרבע הגמר, כשלודוביק גריירו צימק בדקה ה-55 וקבנאגי ענה שתי דקות לאחר עם השני שלו וחגג שלושער בדקה ה-84.

הפתעה גדולה הגיעה ממגרשה של קולמאר הקטנטנה, המשחקת בליגה הרביעית בצרפת. ליל, שעד לפני שבוע עשתה שמות בקבוצות הליגה הבכירה ורשמה שבעה ניצחונות רצופים ומרשימים, הגיעה בהרכב משני ושילמה על כך ביוקר. 120 דקות הסתיימו בתיקו מאופס, ובדו קרב הפנדלים ניצחו השחקנים החביבים של קולמאר 9:10 וגרמו למבוכה רבה בקרב אנשי ליל.

גרנובל, נועלת הטבלה בליגה שהשיגה רק ניצחון אחד העונה, הראתה שלגביע חוקים משלו, כאשר ניצחה 2:3 לאחר הארכה את המדורגת שנייה מונפלייה. ויקטור הוגו מונטאניו הקולומביאני העלה את מונפלייה ליתרון בפנדל (39), אבל דייסוקה מטסוי (45) ודניאל ליובויה (82) ביצעו מהפך, רק כדי לראות את קארים איט פאנה משווה דקה לאחר מכן. 14 דקות בתוך ההארכה הגיע שער הניצחון, כשנאסים אקרור הוותיק סגר עניין עבור המארחים.

גם לאנס וסושו העפילו לשמינית הגמר. לאנס נהנתה משער של החלוץ טופילו מאולידה בדקה ה-40 כדי לנצח 0:1 את קומפיין החובבנית. סושו ניצחה באותה תוצאה את סנט לואי משער של סלואן פריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully