וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ישראל: ניצחון לתל אביב על חיפה

רק משחק אחד מהשלושה שתוכננו התקיים, ובו חזרה תל אביב מפיגור לניצחון 10:24, עם שלושה טרייז במחצית השניה

המידע באדיבות אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

במשחק היחיד שהתקיים כסדרו השבת בליגת הראגבי הישראלית לגברים, ניצחה אס"א תל אביב את מועדון ראגבי חיפה בתוצאה 10:24. "חזירי הבר", אשר במחזור הקודם הפסידו לת"א 66:0, לא השלימו את הנקמה, אך לפחות השיבו את כבודם בצורת אחת התוצאות הטובות שהושגו העונה מול הקבוצה הבלתי מנוצחת.

ניר בר אור מחיפה הניח טריי כבר בדקה הראשונה עבור קבוצתו, שאף ירדה למחצית ביתרון 5:10, אך במחצית השניה תל אביב התעשתה, ועם שלושה טריים נוספים סגרה את הסיפור. "אנחנו מרוצים מהתוצאה", סיכם נשיא חיפה מנחם בן מנחם. "שתי הקבוצות היו חסרות, אבל בכל זאת היה משחק מצוין".

"זה היה משחק קשה, הטריי שספגנו בדקה הראשונה עשה לנו בלגאן", הסביר סטס גורטובוי, הקפטן התל-אביבי. "לא הצלחנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו במחצית הראשונה. בהפסקה דיברנו על זה ואמרנו שאנחנו בדרך להפסד, ורק בגלל עצמנו. במחצית השניה עשינו סוויץ' ושלטנו בכל המהלכים. בהנחה שננצח את ירושלים במחזור הבא ונסים את העונה הסדירה במאזן מושלם, עשינו היום היסטוריה לא קטנה עבור המועדון".

המשחק בין הפועל אשקלון להפועל רעננה נדחה לשבוע הבא מסיבות טכניות. כמו כן, החליטו היום "האריות" ירושלים, אשר ברשותם היו רק 11 שחקנים כשירים למשחק, לוותר על הנסיעה לקיבוץ יזרעאל ולשלוח את הפועל יזרעאל-גלבוע לעמדה טובה לקראת העפלה לפליאוף לפני המשחק האחרון בליגה הסדירה מול רעננה בעוד שבועיים.

הטבלה (לאחר תשעה מחזורים):

1. אס"א תל אביב 27 נקודות
2. הפועל יזרעאל-גלבוע 15
3. מועדון ראגבי חיפה 12
4. הפועל רעננה* 12
5. הפועל אשקלון* 12
6. אריות ירושלים 0

* משחק חסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully