וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במכבי ת"א: "אנחנו זקוקים בדחיפות לחלוץ"

23.1.2010 / 19:12

למרות הניצחון על הפועל חיפה, בהנהלה הצהובה מאוכזבים מהחוד. נמני: "יש לנו בעיה בניצול מצבים וזה מורט את העצבים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי תל אביב התרגלו בזמן האחרון לניצחונות 0:1, אבל זה של היום, נגד הפועל חיפה, הגיע אחרי הרבה דקות מורטות עצבים, כשיובל אבידור כובש רק בדקה ה-85 ומעניק לצהובים את שלוש הנקודות. עבור הקבוצה מקרית שלום היה זה ניצחון שלישי ברציפות והיא עשתה עוד צעד של התקרבות להפועל תל אביב שבמקום השני. הפועל חיפה המשיכה להתדרדר ובמלבד הפסד, נראתה רע מאוד.

אוהדי מכבי תל אביב השמיעו הערב תלונות רבות לגבי החוד ובקשות לרכש וגם בהנהלת קבוצה הודו בסיום: "אנחנו זקוקים בדחיפות לחלוץ שינצל את המצבים". הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח במשחק, אמר בסיום לחברי ההנהלה ש"זה אמנם יותר מתוק כשזה קשה, אבל עשינו את זה הרבה יותר קשה מכפי שזה היה צריך להיות".

מחר צפוי גולדהאר להיפגש עם ראשי הקבוצה והמנג'ר אבי נמני בכדי לדון על נושא החיזוק ולתת להם את מסגרת התקציב שהוא מקצה לרכש, אם בכלל. בהנהלת הקבוצה צפויים להבהיר לבוס הקנדי את נחיצות החיזוק לחוד ההתקפה. "נעשה כל מאמץ להביא חלוץ לקבוצה, אנחנו פשוט חייבים", אמר בכיר במועדון לוואלה! ספורט.

אגב, אחרי הכנסתו של אבידור הערב בדקה ה-77, מה שהיה החילוף השלישי של מכבי תל אביב, עזבו כל בני משפחתו של מאור בוגזלו, שנשאר על הספסל, את בלומפילד באכזבה.

מלול: "רוצים למצמם פערים"

"הניצחון הזה היה מאוד חשוב. יש לנו רצף של כמה ניצחונות וזה מראה על אופי. חשוב גם שאנחנו לא סופגים שערים", אמר המנג'ר אבי נמני, שהתייחס גם לקושי של קבוצתו לכבוש הערב: "יש לנו בעיה בניצול מצבים וזה מורט את העצבים של כולנו, אבל אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון".

נמני התייחס גם לכובש שער הניצחון, יובל אבידור: "אני שמח בשביל יובל, זה גול חשוב שייתן לו הרבה מאוד ביטחון. אבל הקבוצה ניצחה ולא רק הוא, כל מי שהיה שותף יכול להיות שמח. המטרה שלנו היא רק להתקדם"

על חיזוק לחוליית החוד, הוסיף המנג'ר הצהוב: "באופן כללי ברור שמבחינת הסגל חסר לנו עוד שחקן בשפיץ. אם יבוא שחקן זה לא יהיה מישהו שישנה את הקבוצה, הוא יהיה חלק מהסגל. אם יגיע שחקן נשמח ואם לא, נסתדר עם מה שיש".

דור מלול, שפתח כמגן ימני והצטיין בעיקר בחלק ההתקפי, אמר אחרי המשחק:: "המטרה שלי תמיד הייתה להגיע לבוגרים ולשחק בהרכב, אבל כל שחקן מציב לעצמו את המטרה הזו. זה לא קשור לעזיבה של יובל או לא, זה תלוי בי ואני מקווה לעשות את התפקיד טוב. לפעמים מנצחים 0:1, לפעמים 3:4 כמו נגד בית"ר, אבל כל ניצחון הוא חשוב ואם זה בדקה ה-85 זה הרבה יותר מתוק. אנחנו מאוד רוצים למצמם את הפערים".

דורה: "לא ככה רציתי לראות את הקבוצה"

בהפועל חיפה כבר ראו את הנקודה מתקרבת, אבל ספגו שער מאוחר ועוד שבוע לא נעים צפוי לעבור על הקבוצה, שמתקשה להשיג תוצאות טובות בשבועות האחרונים. "הקבוצה לא נראית טוב", הודה הבעלים יואב כץ, "כמעט חילצנו תיקו ואני מקווה שבשבועיים הבאים ניראה יותר טוב. יש לנו שני שחקנים חדשים, הקבוצה יותר איכותית, אבל זה עדיין לא מספיק. אנחנו מנסים להביא חלוץ, אבל זה קשה. יש מחסור בחלוצים טובים בשוק".

המאמן שלומי דורה, הוסיף: "באנו למשחק חוץ קשה. זו לא הדרך בה רציתי לראות את הקבוצה משחקת. בקושי יצרנו מצבים, מכבי החזיקה הרבה יותר בכדור. כשהגול מגיע בדקה כזו קריטית כמובן שזה יותר כואב, אבל מכבי הייתה יותר טובה וראויה לניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully