וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: הפסד בכורה בליגה לבלאט

אריס סלוניקי היתה חלשה מאוד, והפסידה 75:67 למארוסי. ניצחון ראשון לשרף בספרטק סנט פטרסבורג מול אניסיי

לאחר שהשיג ניצחון ראשון מאחורי הקווים כמאמן אריס סלוניקי (בגביע), נחל הערב (שבת) דייויד בלאט את הפסדו הראשון בליגה, כשנכנע למארוסי 75:67. אריס נראתה נורא בפתיחת המשחק, כשהיא רושמת רבע ראשון בו היא קולעת 10 נקודות בלבד, מה שאיפשר למארוסי לתפוס פער של 10 במחצית. רבע שלישי משופר של אריס החזיר אותה לתמונה, והפער ירד רק ל-5 ברבע האחרון, אבל משם כבר לא הצליחה אריס להתקדם, ובלאט נחל הפסד. קאימקוגולו הוליך את קלעי מארוסי עם 19 נקודות, כשפט קאלאייטיס מוסיף 13. לאריס: ארון מיילס 11, ניקוס חציברטאס 10.

אחרי ההדחה מהיורוקאפ, סנט פטרסבורג, קבוצתו הרוסית של צביקה שרף, מנסה לפחות להילחם על החיים שלה בליגה. הערב השיגה סנט פטרסבורג ניצחון ראשון העונה אחרי תשעה הפסדים על חשבון אניסיי, 78:82. למרות הניצחון, מצבה של הקבוצה ממשיך להיות רע מכיוון שהיא שוכנת במקום האחרון ובמרחק שתי נקודות מדינמו מוסקבה השביעית, לה יש משחק חסר, ומסמארה השמינית.

ברבע הראשון ספרטק סנט פטרסבורג דווקא הראתה יכולת התקפית רעה מאוד וקלעה 13 נקודות בלבד לעומת 22 של היריבה ועד המחצית היא ירדה בפיגור 40:28. החל מהמחצית השנייה החלה הקבוצה של שרף להילחם ורבע אחרון מצוין שלה, שכלל 30 נקודות, סידר לה סוף סוף את הניצחון הראשון העונה. ארבעה שחקנים בסנט פטרסבורג סיימו בדאבל פיגר, כאשר הוביל אותם ג'יימס ווייט עם 20 נקודות, נקודה יותר מזכאר פשוטין. מילובאן ראקוביץ' סיים עם 17 נקודות ועשרה ריבאונדים. את קלעי המפסידים הוביל ליונל צ'למרס עם 21 נקודות.

ישנם ימים שלא כיף להיות קבוצת כדורסל בליגה היוונית. בזמן האחרון, הימים הללו כוללים את המפגשים עם ז'ליקו אוברדוביץ' ופנאתינייקוס. הירוקים נמצאים בכושר נהדר בתקופה האחרונה, ולאחר שבשבוע שעבר הביסו 47:85 את א.א.ק אתונה, היום הגיע תורה של קולוסוס. האורחים אמנם חטפו פחות על הראש מפנאתינייקוס, אבל גם 32 הפרש, בדמות תבוסה 92:60 זה לא ממש נעים.

בדיוק כמו במשחק הקודם, גם הפעם עצרו הירוקים את היריבה שלהם בהגנה, כשברבע הראשון הם מוליכים 13:25, ו-53 לעומת 25 בלבד במחצית. היכולת ההתקפית של קולוסוס נמשכה גם במחצית, השניה, כשרק ברבע האחרון הצליחו האורחים להגיע ל-19 נקודות ברבע, שכמובן הספיקו רק כדי למנוע תבוסה כואבת עוד יותר. שארונאס יאסיקביצ'יוס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 20 נקודות (8 מ-10 מהשדה), ואסילי ספאנוליס הוסיף 12 ואנטוניוס פוטסיס קלע 11. לקולוסוס: ניקוס פאפס 16.

פאו ואולימפיאקוס ממשיכות להיות צמודות בטבלה אחרי שמאוחר יותר הביסה האחרונה 70:90 את פאנליניוס. לינאס קלייזה הוליך את המנצחת עם 25 נקודות, ג'וש צ'ילדרס הוסיף 19 ומילוש טאודוסיץ' קלע 13. יאן ויגיוקאס עם 15 ודווין סמית' עם 13, הוליכו את המפסידה.

בספרד: ברצלונה הגדולה, הקבוצה המרשימה ביותר באירופה השנה, נחלה את הפסד הליגה השני שלה מתוך 19 משחקים אחרי 60:59 נגד ולנסיה, שתפגוש את הפועל ירושלים ביורוקאפ. רפא מרטינז הוליך את הבוצה של נוון ספאחיה עם 16 נקודות וקוסטה פרוביץ' הוסיף 15. את בארסה הוליכו בוניפאס נ'דוג עם 13 וחואן קרלוס נבארו עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully