וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סטריק סיים ראשון, ריכטר שני

לפני התחרות הבינלאומית בגרמניה, סיים ריכטר אחרי מאמנו בחצי גמר אליפות הפועל עם 595 נקודות, שלוש פחות מסטריק

אחרי הזכייה במדליות הארד והכסף בתחרות הגרנד פרי בצ'כיה ורגע לפני שהוא יוצא באמצע השבוע לתחרות בינלאומית נוספת בגרמניה, חזר היום (שבת) סרגיי ריכטר ממכבי רעננה לתחרויות בארץ והשתתף בחצי הגמר של אליפות הפועל ברובה קליבר זעיר מצב שכיבה 60 כדור.

ריכטר נאבק במאמנו בנבחרת גיא סטריק, מהפועל אפרא מעברות, שסיים ראשון עם 598 נקודות והסתפק במקום השני עם 595 נקודות, במה שהיה עבורו אימון טוב לקראת המשימה הבינלאומית הקרובה. דורון אגוזי מהפועל אפרא מעברות סיים שלישי עם 591 נקודות. אגוזי וסטריק הובילו את קבוצתם גם למקום הראשון בדירוג הקבוצות עם 1777 נקודות.

בתחרות באקדח חופשי קליבר זעיר - 60 כדור, אלכסיי קירייבסקי מהפועל כפר סבא דורג ראשון עם 534 נקודות. יובל קידר ממכבי זאב רעננה דורג שני עם 523 נקודות וניקולאי טקצ`נקו מהפועל רובין אריאל דורג שלישי עם 522 נקודות.

בליגה הארצית נערכו היום תחרויות קליעה ברובה קליבר זעיר - מצב שכיבה - 60 כדור. אדי פפירוב ממכבי זאב רעננה דורג ראשון עם 587 נקודות, עימי בן חפר מהפועל אפרא מעברות דורג שני עם 584 נקודות ואריה דיקמן ממכבי זאב רעננה דורג שלישי עם 580 נקודות.

במסגרת התחרויות באקדח חופשי קליבר זעיר - 60 כדור בליגה הארצית, אלכסיי קירייבסקי מהפועל כפר סבא דורג ראשון עם 534 נקודות, אלכס מייבורודה ממועדון גליל עליון/ דגניה א' דורג שני עם 491 נקודות ויהודה צרפתי מהפועל כפר סבא עם 463 נקודות דורג שלישי. ביום שלישי הקרוב ייצאו שוב הקלעים לתחרות בינלאומית, הפעם במינכן שבגרמניה. חן טל וסרגיי ריכטר שהשיגו מדליות (ארד וכסף) במסע האחרון לצ'כיה מקווים לשוב ולשחזר את המעמד ואולי אף יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully