וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה 2:3 את מכבי נתניה

האורדונים חזרו מפיגור של שני שערים בזכות צמד של המחליף עומר פרץ וקטעו את רצף ההפסדים. נעים: "זה ניצחון גדול"

הפועל רמת גן קטעה הערב (שבת) רצף של חמישה הפסדים בהם לא כבשה עם 2:3 מרשים על מכבי נתניה בקופסה, שנתן ליובל נעים הרבה אוויר לנשימה. עם סגל מלא פצועים ומורחקים ומומנטום שלילי שאיים לסבך אותם חזק במאבקי הירידה, הפגינו האורדונים אופי רב כשחזרו מפיגור של שני שערים מול הקבוצה הסולידית של ראובן עטר, והשיגו שלוש נקודות יקרות.

הפתיחה הייתה של המקומיים, שנהנו משער נהדר של אוראל דגני שהפגיז מ-30 מטר פנימה בדקה ה-29, ומעוד שער יפה של ביוואן פרנסמן בדקה ה-47, אבל כעבור שתי דקות צימק המחליף ג'ורג' דאטורו, ולאחר כניסתו של עומר פרץ הושלם המהפך כשהחלוץ הצעיר השווה בנגיחה בדקה ה-62 וקבע את תוצאת המשחק במבצע אישי בדקה ה-78 שהותיר את יושבי הקופסה המומים, שגם ראו את קלמי סבן מורחק בתוספת הזמן.

המאמן המנצח, יובל נעים, אמר בסיום: "עשינו נצחון גדול, כל הכבוד לשחקנים שנלחמו כאן עד השריקה האחרונה, שחקנים שיחקו פצועים וחבולים ונתנו מלחמה ענקית..זה הישג גדול, הוכח שוב שבכדורגל לא משחקים שמות אלא חשוב איך משחקים וכמה נלחמים. זה נצחון מאוד חשוב עבורנו ואני מאוד שמח".

על חגיגות הניצחון של האורדונים העיבה פציעתו של עומר פרץ, שנפצע בברכו שניות אחרי שערו השני שהכריע את המשחק ופונה החוצה. ברמת גן חוששים כי מדובר בפגיעה חומרה ויש אף חשש לקרע ברצועה, מחר יעבור השחקן סדרת בדיקות ותתברר חומרת הפציעה.

מהלך המשחק

דקה 10 - איתי ארקין עצר בעיטה חזקה של שלו מנשה, דייויד גומז השתלט על הכדור וניסה לכבוש בעצמו, אבל גולן חרמון הרחיק את הסכנה.

דקה 29 - גול! אוראל דגני הקפיץ את הקהל בקופסה עם בעיטה חזקה מ-30 מטר לרשת של איתי ארקין - 0:1 לנתניה.

דקה 45 - שלו מנשה בישל לדייויד גומז שהיה קרוב לשני של נתניה אבל ארקין הצליח להדוף.

דקה 47 - גול! מנשה וגומז השלימו מבצע קבוצתי נאה אותו סיים ביוואן פרנסמן עם השני של המקומיים - 0:2 לנתניה.

דקה 49 - גול! ג'ורג' דאטורו שעלה כמחליף בדקה ה-35 השתלט על כדור אבוד ברחבת נתניה, הקדים את טארק נאטור ונגח פנימה - 1:2 לנתניה.

דקה 62 - גול! קרן של בני חדד מצאה את עומר פרץ, המחליף השני של יובל נעים, שנגח לרשת - 2:2.

דקה 78 - גול! פרץ השלים את המהפך במבצע אישי שהסתיים באחד על אחד מול נאטור, שספג את השלישי - 2:3 לרמת גן.

הרכב מכבי נתניה: טארק נאטור, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל (פבריסיו קבראל 65), שניר גואטה, שלו מנשה, פיראס מוגרבי (אחמד סבע 75), דייויד גומז.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, גולן חרמון, אסי דומב, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, אלי לוי (עומר פרץ 56), עומר בוקסנבוים, עמית אוחנה (ג'ורג' דאטורו 35).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully