וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה על הפועל חיפה 0:1

חלוץ מכבי ת"א נכנס כמחליף וכבש בדקה ה-85 נגד קבוצת נעוריו, הפועל חיפה, בדרך ל-0:1. מי אמר שלצהובים אין חלוץ?

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות לראשונה העונה בליגה. ה-0:1 שלה נגד הפועל חיפה גם היה ה-0:1 השלישי שלה ברציפות והצהובים צימקו את הפער מהפועל תל אביב השנייה לשלוש נקודות בלבד, כשלאדומים מצפה משחק קשה נגד מכבי חיפה ביום שני. יובל אבידור, שנכנס כמחליף, כבש הערב בדקה ה-85 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות בצמרת.

שחקן הפועל חיפה לבאן חמלדזה גולש לרגלי דור מלול, מכבי תל אביב. יותם רונן
משחק במעמד צד אחד. חמלדזה מול מלול/יותם רונן

אלישע לוי אמר השבוע שמכבי תל אביב נמצאת גם היא במאבק האליפות. צדק במידה מסויימת המאמן של מכבי חיפה. הרי אם הפועל תל אביב נחשבת ליריבה של הירוקים, הרי שאין כל סיבה בגללה הנציגה הבכירה השנייה של העיר תל אביב לא תיחשב. הערב היא הוכיחה זאת פעם נוספת.

הפועל חיפה הציגה משחק לחוץ ומפוחד ומכבי תל אביב ניצלה את זה כדי לתקוף עם הרבה שחקנים ולהגיע לקלות לאזור הרחבה, כשהאדומים-שחורים נלחצים לאחור ולא פעם מתגוננים עם שישה ושבעה שחקנים בתוך הרחבה שלהם. הצהובים הרבו לתקוף דרך צד ימין, שבו המגן דור מלול בילה יותר ליד הרחבה של הקבוצה היריבה ויכול היה לנצל את היכולות הטכניות שלו , שיחקו היטב ובסבלנות ובצד השני לא התקשו לעצור את האורחים בקלות, כבר סמוך לקו אמצע המגרש.

השחקנים של אבי נמני עשו הכל טוב, יפה ונכון, אבל רק עד הרחבה של האורחת. שם המסירה האחרונה כבר לא הגיעה ליעד כמעט אף פעם ושכזה כן קרה, איליה יברויאן סיים לא טוב. ע הדקה ה-85. גיז'רמו ישראלביץ' הכניס כדור מצוין ליובל אבידור והמהלך הזה של שני המחליפים וזה כבש מתוך הרחבה.

ומה בצד השני? הפועל חיפה היא כבר לא אותה קבוצה שבתחילת העונה ניצחה את מכבי תל אביב 1:3. ההתלהבות והרצון להפתיע התחלפו בלחץ ובחששות ושלומי דורה והשחקנים שלו עדיין לא למדו כיצד להתמודד עם שורה של הפסדים. לצערם, גם הבונקר שלהם לא הספיק היה מספיק טוב בשביל נקודה.

מהלך המשחק

דקה 8: יברויאן הוריד בנגיעה לאילייב בתוך הרחבה, הקשר הסרבי בעט מתשעה מטרים שטוח והחוצה.

דקה 11: אילייב העלה קרן מימין, ראלדס נגח משישה מטרים, אבל הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

דקה 30: ערן לוי העלה כדור קרן משמאל, רן אבוקרט נגח ממרכז הרחבה, אבל שטראובר הדף.

דקה 37: דור מלול סובב שני שחקנים יריבים בצד ימין והגביה כדור שעשה קשתי את דרכו לכיוון החיבור של אוהד כהן, אבל השוער התעורר בזמן והדף בקושי.

דקה 50: יוסי שבחון התגבר בקלות על סביטי ליפנייה, נכנס לרבחה והשאיר כדור רוחב מצוין ליברויאן, החלוץ היה צריך לכבוש בקלות, אבל מחמישה מטרים הפציץ מעל המשקוף.

דקה 65: קומאץ' הפציץ מ-30 מטר למרכז השער, אוהד כהן לא לקח סיכונים והדף לקרן.

דקה 85: גול! ישראלביץ' הקפיץ כדור ליובל אבידור, זה השתלט על הכדור בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח, אוהד כהן לא סגר את הפינה וספג. 0:1 למכבי תל אביב.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונאלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני (ציון צמח, 67), אנדריי קומאץ', תמיר כחלון (גיז'רמו ישראלביץ', 67), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (יובל אבידור, 77), איליה יברויאן.

הפועל חיפה: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, לבאן חמלדזה (בריאן חרסיסיץ', 60), רן אבוקרט, ערן לוי (הישאם כיוואן, 83), עדן בן בסט, ירו בלו (אמיר אבו ניל, 68).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully