וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ממחזרת סקוררים

רוד ואן ניסטלרוי צפוי לעזוב ולחתום בהמבורג, בעוד סרחיו קנאלס, הכישרון הגדול של ראסינג סנטאנדר, קרוב להגיע

זה היה באוויר וכעת זה כנראה נחרץ, רוד ואן ניסטלרוי עוזב את ריאל מדריד. לפי דיווחים בגרמניה, חלוצה ההולנדי של הקבוצה מבירת ספרד עורך בדיקות רפואיות בהמבורג, והוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצה הגרמנית. לואן ניסטלרוי היו מספר הצעות מהליגה האנגלית, מסטוק סיטי, טוטנהאם ו-ווסטהאם - כולן הודיעו שהציעו לו לשוב לכושר בשורותיהן, אלא שההולנדי בן ה-33 בחר שלא לשוב לממלכה, לאחר תקופת שהותו במנצ'סטר יונייטד ולנסות את מזלו דווקא באופציה הגרמנית.

הסקורר הגדול הגיע לריאל מדריד ממנצ'סטר יונייטד תמורת סכום של כ-24 מיליון יורו ב-2006, לאחר שלא הסתדר עם מנג'ר השדים האדומים אלכס פרגוסון. בעונתו הראשונה עם ריאל זכה ההולנדי עימה באליפות ספרד, תוך שהוא כובש שערים רבים, אלא שהפציעות הכריעו אותו, כשלראייה העונה הוא שיחק 13 דקות בלבד.

אלא שריאל, כמובן, לא מבזבזת רגע בלי לנסות ולקנות שחקנים חדשים. עיתון מארקה מדווח כי הקבוצה קרובה מאוד לשים ידה על הכישרון העולה בשמי הכדורגל במדינה, סרחיו קנאלס, שחקנה של ראסינג סנטאנדר.

הכישרון הענק בן ה-18 מחוזר על ידי קבוצות בכירות רבות, כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן, אלא שנראה שהענקית הספרדית מהבירה היא זו שתצליח להנחיתו בסנטיאגו ברנבאו. קנאלס עצמו כבר הביע את הסכמתו להצטרף לבלאנקוס לתקופה של חמש שנים תמורת סכום של כ-6 מיליון יורו שיועבר לקבוצה ממחוז קנטרבריה, כשהוא עצמו ישתכר בסכום של כמיליון יורו בשנה.

נראה שגם אם קנאלס יירכש על ידי מדריד, הרי שהוא יושאל, כנראה לפחות עד סוף העונה הנוכחית אם לא מעבר לכך לראסינג, ורק אז ילבש את המדים המכובדים של ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully