וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הציגו עליונות

הפועל ראשל"צ הנחילה הפסד ראשון העונה למכבי בדרבי 26:27, ונצמדה אליה בראשות הפלייאוף העליון, במחזור מפתיע מאוד

דרבי גדול נוסף בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) בראשון לציון, והוא הסתיים עם ניצחונה של הפועל, שהנחילה הפסד ראשון העונה למכבי 26:27. עם הניצחון של האדומים מעיר היין הם נצמדו למכבי בצמרת הבית העליון של הפלייאוף כשכל אחת מהקבוצות אוחזת 22 נקודות.

מכבי שאירחה את המשחק, עלתה ליתרון בתחילה והובילה 4:8, הרבה בזכות משחק טוב מאוד של הצמד, גל אברהם וחן בירנבאום. אלא שהאדומים, בראשות עידן מימון הנצחי, לא אמרו נואש והצליחו להישאר צמודים מאוד למכבי עד סיומה של המחצית הראשונה, אליה ירדו הקבוצות בהפרש של שער אחד בלבד, 14:15 לטובת מכבי.

ההפסקה לא שיחררה את הגנת הפועל, שהמשיכה לכווץ ולסגור על מכבי. האדומים אף עלו ליתרון 19:20, ומשם המשיכו להוביל בפער של ארבעה שערים (19:23). מכבי התאוששה ונתנה פייט טוב לקראת הסיום, אבל הקבוצה של וובה זייקמן סיימה את המשחק עם הניצחון היוקרתי והחשוב כל כך בדרבי 26:27.

אייל שור כבש 6 שערים להפועל, בעוד אנדרי וסיוק, עידן מימון וגיל יעקב כבשו 4 שערים כל אחד. בירנבאום הוביל את מכבי עם 7, יואב נאמן ויוהאן רושקה כבשו 5 שערים כל אחד.

במחצית המשחק נערכה הגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה, שם נקבע כי מכבי ראשון לציון תתארח אצל מכבי קרית מוצקין, הפועל ראשון לציון תארח את מ.כ. חולון. מכבי תל אביב תצא למשחק ברחובות, בעוד אס"א תל אביב תשחק נגד המנצחת במפגש בין בני הרצליה ונס ציונה.

א.ס. רמת השרון - מכבי תל אביב 24:25 (10:13)

האולם ברמת השרון הפגיש בין החמישית לרביעית, כשהמפגש הקודם בין השתיים הסתיים בתיקו. מכבי פתחה היטב, אך ככל שהתקדם הזמן החלה רמת השרון להשתלט על המשחק ולמחצית ירדה ביתרון 10:13. המומנטום של רמת השרון נמשך גם במחצית השנייה והיא עלתה ליתרון שיא בן חמישה שערים, אך שחקנה בוריס וקסמן, שכבש שלושה שערים במשחק, הורחק באדום ישיר בשל עבירה לא ספורטיבית. תל אביב צימקה, אבל עד 25:24. 10 שניות לסיום רמת השרון החטיאה ומכבי ניסתה בזמן המועט שניתן לה לכבוש. עבירה נפסקה לטובת האורחים ו-ואדים ויריץ' המצויין יצא להתקפה מהירה, זרק וכבש, אך שערו נפסל בשל צעדים. 24:25 בסיום לשחקניו של ראובן יוספולסקי, שעולים ל-17 נקודות, מרחק נקודה אחת ממכבי שבמקום הרביעי.

הכובשים לרמת השרון: טונדיי עבדול ראשיד ועמיר אהרון שישה שערים, במכבי תל אביב כבשו שני שחקנים 19 שערים מתוך ה-24 של קבוצתם: ויריץ' עם 12 מתוך 20 ניסיונות וערן אברמוביץ' עם שבעה (ב-70% הצלחה).

בני הרצליה - אס"א תל אביב 25:32 (10:15)

מחזיקת הגביע מתל אביב פגשה את בני הרצליה, שניצחה במחזור השני העונה את אס"א. גם הפעם לאורחים לא היו תשובות למשחק של הרצליה, ששלטה מהפתיחה, בעיקר בזכות בליץ בדקות הראשונות של 0:7. מכאן המארחים שמרו על הפער, ירדו למחצית ביתרון 10:15 ואף הגדילו את הפער לקראת הסיום לעשרה שערי הפרש. בסיום מנצחים חניכיו של סער פרנקל 25:32, ניצחון שני העונה על אס"א. דימה ינדוביצקי הוביל את הרצליה עם 11 שערים. באס"א הרבה להבקיע דן נתן עשרה שערים.

בית תחתון:

מכבי רעננה - הפועל רמת גן 23:24 (11:9)

הכובשים לרעננה: ולדי קאופמן עשרה שערים וארבעה אסיסטים, בר גצל חמישה ורפאל לוין ארבעה שערים. את כובשי רמת גן הוליכו עומרי מימון שישה שערים (ושישה אסיסטים), איתי פיירמן גם כן עם שישה ומילאן סטניץ' עם חמישה.

מכבי אבישי קריית מוצקין - א.כ נס ציונה 29:29 (15:15)

אולם גושן בקריית מוצקין אירח היום 300 צופים והיסטוריה קטנה בדמות צמד שופטות שהעבירו לראשונה משחק בליגת העל, חן הלפרין ומורן כחלון. הכובשים המובילים בקריית מוצקין: זלטקו סוסה תשעה שערים (מתוכם חמישה פנדלים), מירקו לוקיץ' שבעה שערים. הכובשים המובילים בנס ציונה: גנה קיגל תשעה שערים ללא החטאה (מתוכם שלושה פנדלים) וגם שישה אסיסטים, הזר החדש בורסוק דראגוש עם שישה שערים.

מ.כ. חולון - עירוני מכבי פתח תקוה 32:32 (18:16)

הכובשים המובילים בחולון: אוגדובה עם שישה שערים (וחמישה אסיסטים), פטריק נוואו. המובילים בפתח תקוה: מאנדיי סאט שמונה שערים, דורון בן עטיה שבעה (ושישה אסיסטים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully