וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "רציתי לנפץ את המחבט לחתיכות"

הבלגית ניסתה להבין את ההתמוטטות מול פטרובה בסיבוב השלישי. נדאל: "חייב עוד הרבה זמן לקבל ביטחון בחזרה"

קיווינו, ציפינו, החזקנו אצבעות, אלא שהמסע של קים קלייסטרס באליפות אוסטרליה הפתוחה הגיע לסיומו כבר בסיבוב השלישי, כשהבלגית הנפלאה הובסה 6:0, 6:1 על ידי נדיה פטרובה ב-52 דקות. "המאמן שלי ומאמן הכושר, כולם שאלו - 'איך זה קרה'"? תהתה קלייסטרס ברטוריות עם סיום המשחק, ומיהרה לענות. "לא שינינו כלום, וזה אולי הדבר הכי מתסכל. אכלתי טוב, ישנתי טוב, בגלל זה אני קצת מבולבלת. היריבה שלי היתה טובה, טובה ממני, אבל לא הצגתי את היכולת הטובה ביותר שלי היום".

לאחר שזכתה באליפות ארצות הברית לפני ארבעה חודשים, לא הסתירה הבלגית כי המטרה האמיתית שלה היא לזכות בגרנד סלאם היוקרתי באוסטרליה, שם היא אהובה במיוחד. "ניסיתי להישאר רגועה, למרות שהיו נקודות שרציתי לנפץ את המחבט שלי לחתיכות", הודתה קלייסטרס. "זה משהו שאתה רוצה לשכוח כמה שיותר מהר".

הנסיכה הבלגית השניה (ואולי הראשונה) באליפות היא ז'סטין הנין, ולה זה דווקא הלך לא רע בכלל. הנין קיבלה פייט גדול מאליסה קלייבנובה הרוסיה הצעירה, אך הצליחה בסופו של דבר לנצח 6:3, 2:6, 4:6 על מנת להעפיל לסיבוב הרביעי. "אני שמחה שעליתי סיבוב, ותמיד כיף להיות בסוג כזה של משחק, כי חזרתי משום מקום. פיזית, קצת קשה לי ביומיים האחרונים", הודתה הבלגית.

ג'ון איסנר לוהט

בגברים נזקק רפאל נדאל, אלוף השנה שעברה, לשלוש וחצי שעות על מנת להכניע את פיליפ קולשרייבר 4:6, 2:6, 6:2, 5:7 אך קל, כאמור, זה ממש לא היה. "ניצחתי, אז אני שמח, אבל אני פחות שמח בנוגע למשחק שלי. זה טורניר מאוד חשוב, אבל זה לא סוף העולם. אני חייב עוד הרבה זמן כדי לקבל את כל הביטחון שלי ולשחק היטב", אמר הספרדי, שיפגוש בסיבוב הבא את איבו קרלוביץ'.

ההפתעה של היום הגיע מכיוונו של ג'ון איסנר הלוהט, שהמשיך את שנת 2010 המצוינת שלו עם 1:6, 6:4, 6:7, 6:7 גדול על המדורג 12 בטורניר, גאל מונפיס. האמריקאי הענק, שהגיע לאוסטרליה אחרי שזכה בטורניר אוקלנד, נכנס לאליפות עקב פציעה של ז'יל סימון, וכעת הוא מהווה את אחת ההפתעות הגדולות שלה.

"עבדתי קשה בפגרה. מגיע לי להיות איפה שאני עכשיו, והגעתי לכאן בלי שום דבר להפסיד", אמר איסנר עם תום המשחק. בסיבוב הבא יפגוש התורן האמריקאי את אנדי מארי, שכבר חושש מהמפגש ביניהם. "הוא ענק, ויש לו את ההגשה הכי טובה בסבב. הוא עושה הרבה צרות לשחקנים", החמיא הסקוטי לאיסנר, שעדיין לא הפסיד משחק מאז החלה שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully