וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אני רוצה להכריע את הדרבי"

כוכב מילאן מחכה בקוצר רוח למשחק נגד אינטר. "זה לא משחק של להיות או לחדול, אבל ניצחון יפתח את הליגה". נסטה בספק

הדרבי 'דלה מדונינה', או בשמו המור יותר, הדרבי של מילאנו, שיפגיש ביום ראשון את שתי מוליכות הליגה האיטלקית, האלופה אינטר וסגניתה מילאן, ממשיך לרתק עשרות מיליוני איטלקים ואחרים לנעשה בקבוצות. בין הקבוצות מפרידות שש נקודות לטובת הנראזורי, כאשר למילאן משחק חסר, כך ששני ניצחונות - דבר בר השגה - יאזן את מניין הנקודות של שתיהן.

מי שמגיע בכושר נפלא למשחק הוא רונאלדיניו, לאחר שבין היתר כבש במחזור הקודם שלושער ב-0:4 של הרוסונרי על סיינה בסן סירו. המאסטרו הברזילאי חזר לרקוד על המגרש, כפי שעשה בימיו הגדולים בברצלונה, וכעת הוא רוצה להוליך את מילאן. "אני רוצה להיות זה שיכריע את המשחק כי הוא חשוב מאוד עבורנו", אמר.

"אני רגוע ומאוד שמח, אבל זה לא משנה כמובן א לא אבקיע. מה שכן חשוב זה שנמשיך לשחק טוב ולנצח", הוסיף רוני. "זה לא משחק של להיות או לחדול, אבל ניצחון יפתח לגמרי את הליגה. אנחנו חושבים כל הזמן על המשחק. פאטו לא כשיר, מה שאומר שיהיו לי פחות אסיסטים", התלוצץ רונאלדיניו, "אבל אני אעבוד קשה יותר עבור הקבוצה".

במילאן עדיין מודאגים ממצבו של הבלם אלסנדרו נסטה, שלא התאמן עם הקבוצה ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר למשחק או לא. מי שעשוי להחליפו במרכז ההגנה הוא ג'וזפה פבאלי. המאמן לאונרדו לוחץ שנסטה ישחק, ולפיכך הצוות הרפואי עובד שעות נוספות על מנת להכשיר את השחקן שסובל מבעיה בשרירי הרגל, אלא שנסטה עצמו לא מוכן לסכן את עצמו יתר על המידה כדי לא להחמיר את הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully