וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: כל אחת והמקום שלה

המארחת פוזלת למקום הרביעי, היריבה רוצה להימנע מהאחרון. קינגווה בספק, הזרים החדשים של רעננה בהרכב (19:00)

עם רצף מרשים של חמישה משחקים ללא הפסד וכשהם רחוקים נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי, במ.ס אשדוד נהנים מהחיים ומקווים להמשיך במומנטום גם במשחק הביתי במסגרת המחזור ה-19 נגד הפועל רעננה (19:00). בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שלמרות שילובם של שחקנים צעירים ושחרורם של מספר שחקנים מסגל הקבוצה, נמצאת אשדוד בפורמה נהדרת.

באשדוד לא מתכוונים להקל ראש ברעננה והמאמן יוסי מזרחי הזהיר את שחקניו מפני שאננות דווקא במשחק שנראה קל על הנייר, אולם עשוי להוות מוקש לא קטן מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה.

מזרחי יחסר את ישראל ראש ואדיר טובול הפצועים, כאשר הבלם מתן אוחיון והמגן מאור פרץ יפתחו במקומם. המגן רחמים צ'קול ייעדר זה השבוע השני ברציפות בשל הריתוק לבסיסו הצבאי. צ'קול נענש בשבוע שעבר על ידי מפקדיו בשל הפרות משמעת חוזרות ונשנות. הקשר סטפן קינגווה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ורק מחר יתברר אם הוא כשיר לשחק. במידה והקמרוני יחמיץ את המשחק, צפוי עידן ויצמן לפתוח בקישור האחורי במקומו. ויצמן אינו שבע רצון מדקות המשחק שהוא מקבל בקבוצה וייתכן ובסופו של דבר הוא ישוחרר מהקבוצה עוד במהלך חלון ההעברות הנוכחי.

החלוץ ברק בדש ממתין להתפתחויות בגזרת החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב. במידה ובאשדוד יחליטו להשאיר את מקרייב שמבוקש בליגה הרוסית, צפוי בדש לעזוב את הקבוצה, כנראה להפועל רמת גן. יחד עם זאת, הנהלת אשדוד כבר הודיעה לבדש כי הוא יישאר בקבוצה לפחות עד סיום העונה הנוכחית, במידה ומקרייב ישוחרר כבר החודש.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ, סטפן קינגווה (עידן ויצמן), משה אוחיון, שי רביבו, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

דיגמלאשווילי ובניושיס בהרכב

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, וכשהיא עדיין מחפשת ניצחון בכורה במשחק חוץ, מגיעה רעננה למשחק בידיעה שהפסד עלול לדרדר אותם עד למקום האחרון. מאז התיקו מול נתניה בשבוע שעבר (1:1), התחזקה רעננה בעוד קשר וחלוץ. דוד דיגמלאשווילי הגאורגי וריקרדאס בניושיס, שחתמו עוד לפני המשחק בשבוע שעבר, אך שחרורם הבינלאומי הגיע רק השבוע.

אלי כהן צפוי לתת לשניים את חולצת ההרכב, כשמנגד גיל קופר הפצוע ותמיר פור המוצהב יצאו מההרכב, כמו גם רז כהן שיפנה את מקומו לבניושיס. גם מאור זוהר, שהצטרף לרעננה לפני כשבוע וגילה יכולת מרשימה כמחליף בשבוע שעבר, נמצא בתמונת ההרכב במקומו של איתי אלקסלסי.

שאול סמדג'ה הוותיק ימשיך בין הקורות, איתי טואף ואירמנטס זלמיקאס יפתחו במרכז ההגנה כשלצידם עומרי עטיה ורועי לוי כמגנים. לצד דיגמלאשווילי בקישור, יפתחו מאור זוהר או איתי אלקסלסי, שבחלק ההתקפי סטיבן כהן, אבי כנפו ודודו ביטון שישחקו לצד בניושיס הליטאי.

הרכב המשוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, דוד דיגמלאשווילי, מאור זוהר (איתי אלקסלסי), סטיבן כהן, אבי כנפו, דודו ביטון, ריקרדס בניושיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully