וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל רמת גן: על שוערים וחסרונות

עטר יפתח בשער עם טארק נטור מול העולה החדשה, שמצידה תעלה בהרכב חסר ומעוניינת להחתים את בן שנן (19:00)

לאחר התיקו מול הפועל רעננה, במכבי נתניה ינסו לחזור לנצח את הפועל רמת גן (19:00) במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, ובכך ולשפר את סיכויים לשחק בפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. בנתניה מודעים למצבה הקשה של היריבה אך המאמן ראובן עטר ביקש משחקניו שלא לזלזל באורדונים שניצחו אותם בסיבוב הקודם, והביאו לפיטוריו של נתי עזריה.

כשארסטיד זוגבו עדיין באליפות אפריקה עם חוף השנהב שהעפילה לשלב הבא, נאלץ עטר להמשיך ולהסתדר ללא שוער מנוסה. לאחר שדניאל ליפשיץ קיבל מספר הזדמנויות, ועל אף שספג רק ארבעה שערים בארבעת המשחקים בהם פתח, הפעם יהיה זה טארק נאטור, שנחשב גם הוא לבעל פוטנציאל ובשנה שעברה כמעט עבר לקארדיף, שיפתח בין הקורות. עטר ייאלץ להסתדר גם ללא טל מעבי, שסובל משבר מאמץ בגבו, ועומרי בן הרוש הצעיר יפתח כמגן שמאלי. שינוי נוסף שיערוך המאמן הוא הצבתו של פיראס מוגברי הצעיר במקום דלה ימפולסקי במטרה לעורר את החלק ההתקפי. אלמוג כהן, שריצה עונש הרחקה על צהובים, ישוב להרכב על חשבונו של ליאוניד קרופניק. פבריסיו קבראל, שחתם בקבוצה השבוע ימתין להזדמנות על הספסל.

פרט לכך צפוי עטר להמשיך עם אותו הרכב, כאשר ביוואן פרנסמן ואוראל דגני יפתחו במרכז ההגנה כשלימינם קלמי סבן, רביד גזל ישחק לצד אלמוג כהן במרכז הקישור כשמעליהם ימשיכו שלו מנשה ושניר גואטה, ודייויד גומז הברזילאי יפתח בחוד לצד מוגרבי.

הרכב משוער: טארק נאטור, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואט, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

הרכב חסר מאוד בהפועל רמת גן

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים התקשה להרכיב בבוקר יום שישי רשימה של 16 שחקנים שיתלבשו למשחק החוץ נגד מכבי נתניה בשל מכת פציעות והרחקות שפקדה את הקבוצה. מסגל הקבוצה ייעדרו הקשר המוצהב תומר תייר, החלוץ המורחק סרג' איילי, שספג אדום במשחק נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר, הבלם אסי דומב שסובל ממחלה וכן החלוץ הפצוע מור גולן שעדין לא החלים ממתיחה ברצועת הברך. אליהם צריך להוסיף כמובן את הקשר וויליאם סוארז שעזב לפני יומיים את המועדון ועבר להפועל באר שבע. רמת גן תחסר גם את שני הזרים החדשים שחתמו השבוע בקבוצה - הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שהגיע במסגרת עיסקת העברתו של סוארז לבאר שבע, עדין סובל מפציעה והוא לא כשיר, בעוד הקשר הברזילאי אנדראה קלדיירה שחתם אמש על חוזהו, יגיע ארצה רק בשבוע הבא.

הבעלים ירון קוריס והמאמן יובל נעים ממשיכים לחפש שחקני חיזוק נוספים לקבוצה. השוער גליל בן שנן, ששוחרר מהפועל חיפה, נמצא חזק על הכוונת של המועדון, כאשר בשבוע הבא יואצו המאמצים לצרפו בכפוף לניסיונות להגיע להסדר כספי עם השוער הנוכחי, רפי כהן, שמועמד לעזיבה. שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת הם שני שחקני מ.ס. אשדוד הקשר עידן וייצמן והחלוץ ברק בדש, שלא מקבלים דקות משחק בקבוצתם. גורם ברמת גן ציין כי בין המועדונים קיים הסכם ג'נטלמני שבמידה וישוחררו וייצמן ובדש מאשדוד הם יגיעו קרוב לוודאי למכתש.

הרמת גנים נמצאים בתקופה רעה מאוד כאשר הקבוצה הפסידה את כל חמשת משחקיה האחרונים, בהם גם לא מצאה את הרשת. הקבוצה הידרדרה עד המקום ה-14, על סף הקו האדום, כאשר הפסד נוסף מחר עשוי להוריד את הקבוצה למקום האחרון במקרה ויריבותיה לתחתית - סכנין ונצרת - יצברו נקודות.

על פי האימון היום נראה שאיתי ארקין יפתח בין הקורות כאשר אלי לוי וגולן חרמון תורגלו בעמדות הבלמים. תמיר בן עמי יפתח כמגן שמאלי ובני חדד יוסט לקישור האחורי ויתופקד לצידם של שי חדד וקרלוס צ'קאנה. הקשר עומר בוקסנבוים עדין לא החלים לגמרי מפציעתו אולם בקבוצה עושים כל מאמץ בכדי להכשירו למשחק וייתכן שבוקסה אף יעלה לשחק עם זריקה. עמית אוחנה וג'ורג' דאטורו צפויים להשלים את הרכב הטלאים של יובל נעים.

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, עמית אוחנה, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully