וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בני יהודה: אלירן עטר יפתח

החלוץ, שסובל מפציעה בשרירי הבטן והיה בספק, ישחק לצד משה ביטון. סכנין לא זוכרת מתי היא ניצחה בביתה (19:00)

בני סכנין ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל נגד בני יהודה (19:00, אצטדיון דוחא). הקבוצה עסקה בשבוע האחרון בעיקר בניסיון לחזק את הסגל ובחזרתה לאצטדיון דוחא, לאחר שאירחה את משחקה הקודם (נגד מכבי תל אביב) באצטדיון רמת גן, זכר למשחק נגד מכבי אחי נצרת בגינו נסגר מגרשה.

לפי מאזן הבית העלוב שלה, לא ברור למה סכנין ששה לחזור לארח בדוחא, כאשר מאז המחזור השני לא השיגה הקבוצה ניצחון בית וצברה שבע נקודות בלבד, שתי נקודות פחות מהתקופה המקבילה בעונה שעברה. כדי לשוב ולנצח בבית, ביקש המאמן מרקו בלבול משחקניו באסיפת הקבוצה להיות סבלניים: "אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב בחלק הקדמי. להיות סבלניים ולשחק עם מחשבה".

הנשיא החדש של המועדון חמודי אסאדי הוסיף על דבריו של בלבול וסיפר לשחקנים בפרוטרוט היכן עומד מצב החיזוק של הקבוצה: "עוברת עלינו תקופה לא קלה. אנחנו מקווים שנחזור לעניינים וננצח בדוחא. אנחנו עובדים במלוא המרץ על חיזוק, אך ההיצע שיש בשוק הישראלי מצומצם מאוד. אני מקווה שהקשר הפורטוגלי רוי לימה (מקבוצת סלאמינה הקפריסאית, אותה מאמן הישראלי ניר קלינגר - ע.ג.) יעבור את הבדיקות בהצלחה ויחתום בקבוצה. לגבי הניגרי פרינס אולומו, נבחן אותו עד יום שני ואז נקבל החלטה לגביו". אם אולומו יוחתם בסופו של דבר, מי שעתיד לעזוב את הקבוצה הוא סקוט סילי, שחתום על חוזה עד סוף חודש ינואר ומיכולתו מאוכזבים בסכנין.

בהרכב צפויים מספר שינויים. חיים בנון, שנעדר בשבוע שעבר בגלל הרחקה, ישוב על חשבונו של עבאס סואן, שייעדר עקב חמישה כרטיסים צהובים. עלא אבו סלאח יחזור להרכב כמגן ימני במקומו של באסם גנאים, ואילו חאמד גנאים יעלה על חשבונו של סקוט סילי המאכזב.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, קאדו, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

גיא לוזון ייחסר שוב את איבן גארידו

חלוץ בני יהודה אלירן עטר, ערך ביום שישי אימון מלא והוא צפוי לפתוח במשחק החוץ של הקבוצה נגד בני סכנין בדוחא. עטר, שסובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה ואמש אף פרש מאימון הקבוצה, עדין לא כשיר לגמרי, אולם מחר הוא צפוי לשחק עם משככי כאבים שאמורים להקל על תפקודו. גם הקפטן אסי בלדוט, שסובל ממתיחה בשריר התאומים, התאמן היום וצפוי לשחק.

הזהובים מגיעים להתמודדות אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ובקבוצה ינסו לנצל את העובדה שהמשחק בדוחא ייערך ללא קהל בעקבות העונש שספגה בני סכנין בגין התפרעות אוהדיה במשחק נגד אחי נצרת לפני שלושה שבועות. בבני יהודה מודעים לעובדה שהפסד נוסף ירחיק את הקבוצה מצמרת הטבלה ועשוי אף לפגוע בסיכוייהם להיכלל בפלייאוף העליון.

המאמן גיא לוזון ייחסר שוב את הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שלא החלים מהפציעה בשריר הירך האחורי, וכן את הקשר עומרי אפק, שסובל מפציעה במפשעה. השוער הניגרי דלה איינוגבה עדין נמצא עם נבחרתו, שהעפילה לרבע גמר אליפות אפריקה. רן קדוש, שמקבל מחמאות רבות מהצוות המקצועי, ימשיך לפתוח בין הקורות. על פי התרגול הטקטי של לוזון נראה שאיציק עזוז יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר דין מורי וניצן אהרונוביץ' ישחקו במרכז ההגנה. מהראן ראדי וסיניסה ליניץ' יפתחו בקישור האחורי כאשר משה ביטון יצטרף לפדרו גלבאן ואלירן עטר בחוליה הקדמית.

הרכב משוער: רן קדוש, איציק עזוז, דין מורי, ניצן אהרונוביץ', כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', מהראן ראדי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully