וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: החיזוק בדרך?

מאמן מכבי תל אביב, שמעוניין בחלוץ, ישמע מהבעלים מהי מסגרת התקציב שתעמוד לרשותו, אם בכלל. לקראת הפועל חיפה (17:10, ספורט1), מלול יחליף את שפונגין. בכורה לאוהד כהן וחמלדזה בשורות האורחים

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, נחת היום (שישי) בצהריים בישראל וצפוי לשהות כאן בתקופה הקרובה. גולדהאר יהיה כמובן נוכח במשחקה של הקבוצה שתארח את הפועל חיפה מחר (שבת, 17:10, שידור חי בספורט1) בבלומפילד.

במהלך ביקורו צפוי הבעלים לשוחח עם חברי ההנהלה וכן עם המנג'ר אבי נמני בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה עוד בחלון ההעברות הנוכחי. נמני רוצה להביא חלוץ לקבוצה וכעת יקבל תמונה מדויקת של מסגרת התקציב שתעמוד לרשותו, אם בכלל, בכל הקשור לרכש.

בתוך כך, ערכה הבוקר הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל חיפה. הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ובקבוצה מדברים על המשך המומנטום החיובי. ניצחון נוסף יבסס את מעמדה של מכבי תל אביב בצמרת הגבוהה ויעניק המון ביטחון לקראת המשך הדרך.

לפני האימון, נערכה אסיפה טקטית ובה ניתנו דגשים גם על שיטת המשחק של החיפאים, שמתבססת על כדורים ארוכים ומשחק חזק ואגרסיבי במרכז המגרש. הצוות המקצועי הדגיש בפני השחקנים כי ערן לוי הוא הציר המרכזי במשחק ההתקפה של חיפה ודרכו עוברים כמעט כל מהלכי הקבוצה.

על פי התרגול באימון עצמו, נראה כי נמני מתכנן שינוי אחד לעומת ההרכב שניצח את בני יהודה במחזור שעבר (0:1), כאשר דור מלול יתפוס את מקומו של יובל שפונגין בעמדת המגן הימני. בשבוע הבא יחודשו השיחות עם שפונגין ויוצע לו חוזה ארוך טווח לארבע עונות עם סעיף יציאה לחו"ל. המגן, שהביע את רצונו לעזוב עוד החודש לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, מחזיק בהצעה לחוזה של שנתיים וחצי באי השכן במהלכן הוא צפוי להשתכר כ-230 אלף יורו לעונה.

אנדריי קומאץ' הסלובני, שמעמדו בקבוצה התחזק בעקבות היכולת הטובה אותה הוא מגלה בתקופה האחרונה, יפתח בקישור האחורי לצידו של שרן ייני. גם בחלק הקדמי לא יהיה כל שינוי כאשר תמיר כחלון, יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב ואיליה יברויאן ימשיכו לקבל קרדיט ויפתחו בהרכב.הקשר מאור בוזגלו שחזר לכושר והחלים לגמרי מהפציעה בברכו, צפוי להשתלב במהלך המשחק ולקבל דקות בהתאם להתפתחויות על כר הדשא.

הבלם איגור טומאסיץ' שמתאושש מפציעה בשריר הירך, עורך אימונים אישיים, אולם קצב החלמתו מהיר מהצפוי והוא אמור לחזור בתוך שבועיים לאימונים מלאים. החלוץ יניב עזרן, שמתאושש מפציעה ארוכה בברכו, החל בתוכנית השיקום המיוחדת שהותאמה עבורו עלי ידי פיזיולוג הקבוצה ד"ר בוקי ירון.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, דור מלול, רונאלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ', תמיר כחלון, יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב, איליה יברויאן.

דורה לשחקנים: "קרה לכם משהו מאז הדרבי"

בסיבוב הראשון ניצחה הפועל חיפה 1:3 במשחק בין הקבוצות, אך מאז הקבוצה איבדה גובה. עד המחזור החמישי האדומים מהכרמל היו שניים רק למכבי חיפה עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים ומאז הקבוצה התרסקה והשיגה רק תשע נקודות ב-13 מחזורים. לעומתם, מכבי תל אביב נמצאת במגמה הפוכה. בקבוצה השיגה עד המחזור החמישי שמונה נקודות בלבד, אך מאז השיפור ביכולת גדול. הצהובים השיגו 27 נקודות ב-13 מחזורים כשהם מפסידים רק פעמיים מאז אותו מפגש בקרית אליעזר.

המאמן שלומי דורה ניסה להחזיר את המוטיבציה לשחקניו, שלא ניצחו מאז הדרבי ואמר באסיפה: "מאז הדרבי קרה לכם משהו. אתם לא מגיעים באותה נחישות שאפיינה אתכם עד אותו משחק. אני מצפה שתחזרו לעצמכם ואם זה יקרה, אני בטוח שנחזור עם נקודות מהמשחק".

השוער אוהד כהן, שיערוך את הופעת הבכורה במועדון, הוסיף: "תמיד ישנה התרגשות כשאתה עולה לשחק בקבוצה חדשה, אבל אני מאמין שאחרי פתיחת המשחק ההתרגשות תחלוף. אני מרוכז בהשגת הנקודות. מכבי תל אביב היא קבוצה שעשתה התקדמות גדולה ונמצאת במגמת שיפור כל הזמן. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה ונצטרך להיות מרוכזים בכדי לחזור עם נקודות".

מלבד כהן, גם לבאן חמלדזה יערוך את הופעת הבכורה שלו ויעלה לשחק במקומו של בריאן חרסיסיץ', שצפוי לעבור להפועל עכו בשבוע הבא. עדן בן בסט יחזור להרכב על חשבונו של אמיר אבו ניל וישתף פעולה בחוד ההתקפה עם ירו בלו. אגב, חיפה עדיין מחפשת להתחזק בהתקפה כשכל הנבחנים עליהם דובר השבוע, לא יגיעו בסופו של דבר לארץ.

הרכב משוער: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, לבאן חמלדזה, רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully