וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שוב במקומה הטבעי

באיירן מינכן עלתה לפסגה אחרי ניצחון מצוין, 2:3 על ורדר ברמן. שאלקה איבדה יתרון כפול וצ'אנס להיות ראשונה, ב-2:2 בבוכום

חמשת המוליכות של הבונדסליגה הצפופה חזרו בצורה נפלאה מהפגרה עם ניצחונות והן מוכנות לעוד מחזור מסקרן, שכרגיל מבטיח דרמות ושערים. המוליכה לברקוזן תשחק רק ביום ראשון ואחת מיריבותיה ניצלה זאת על מנת להחליף אותה בראשות הטבלה.

שאלקה יצאה לרוהר סטדיון למפגש מול השכנה בוכום, וכבר הרגישה את הפסגה בידיה, אך בוכום כבשה פעמיים לקראת הסיום וסחטה 2:2 שמנע מפליקס מגאת' ושחקניו להתייצב בראש. באיירן מינכן יצאה גם היא למשחק חוץ, קשה הרבה יותר, אבל אספה את שלוש הנקודות במשחק מצוין שהסתיים עם ניצחון 2:3 על ורדר ברמן, ובהפתעה מסוימת מבחינתה... גם במקום הראשון. דורטמונד הרביעית גם היא חזק בתמונה, אחרי 0:1 בקרב צמרת מול המבורג.

המחזור ה-19 נפתח כבר אתמול (שישי) כאשר פרייבורג אירחה את שטוטגארט לקרב תחתית ונוצחה בביתה 1:0. עוד בתחתית, בורוסיה מנשנגלדבאך נפרדה ב-0:0 מהרטה ברלין, לאחר שלא ניצלה פנדל אותו סחט רוברטו קולאוטי.

ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:2

בתחילת העונה, המארחת נראתה כמו המרענן הרשמי של הבונדסליגה. עם ילדים מוכשרים כמו מסוט אוזיל, מרקו מרין וארון הונט, ברמן הפתיעה ואף כבשה את הפסגה. אלא שאז הגיע המשבר. תומאס שאף ספר חמישה משחקים ללא ניצחון (מהם שלושה הפסדים רצופים) שהורידו את קבוצתו למקום השישי, והערב הוא התרחק עוד יותר בעקבות הפסד ביתי לבאיירן מינכן בתום משחק מצוין.

האופוריה בקרב הבווארים, שהתחילו נהדר עם כדור לקורה של אריאן רובן, כובתה לרגע בדקה ה-10, כאשר מרקו מארין העביר כדור רוחב לעבר ארון האנט, שמ-12 מטרים שלח עם החלק החיצון של רגל שמאל לחיבורים של האנס יורג בוט. באיירן הגבירה את הלחץ על שערה של ברמן בעקבות הספיגה, ובדקה ה-25 הגיע השיוויון מרגלי תומאס מולר, אחרי בישול של בסטיאן שוויינשטייגר. עשר דקות חלפו והמהפך הושלם, כשאיביצ'ה אוליץ' הנהדר המשיך את הכושר הנפלא עימו יצא לפגרה.

במחצית השנייה התנהל משחק שקול עם הזדמנויות בשני הצדדים, אבל בדקה ה-75 הצליח הוגו אלמיידה לאזן את התוצאה עם בעיטה בשמאל אל הרשת, אחרי בישול שני במשחק של מארין. אלא שבאיירן, כמו באיירן, המתינה רק שלוש דקות ואז כדור חופשי של אריאן רובן הסתובב נהדר ומצא את הרשת של טים ויסה ההמום. ניצחון גדול לבווארים, השישי שלהם ברציפות.

בוכום - שאלקה 2:2

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים ללא ספיגה, ולמרות שהקבוצה שלו הייתה רחוקה מלהרשים ב-0:1 על נירנברג בשבוע שעבר, פליקס מגאת' ידע שאסור לשמוט נקודות מול קבוצת התחתית של הייקו הרליך, אחת האגרסיביות בליגה שמחפשת להמשיך ולברוח מהתחתית הצפופה. בוכום חזרה למגרשה הביתי לאחר שני ניצחונות חוץ רצופים, אבל למרות שלא השכילה לרשום ניצחון בית ראשון מאז המחזור השלישי, קטעה את הדהירה של שאלקה ומנעה ממנה לעלות לפסגה.

חמש דקות בלבד הספיקו לשאלקה כדי לתפוס את ההובלה. ג'פרסון פרפאן הגביה לרחבה והאורוגוואי ויסנטה סאנצ'ז כבש מקרוב את השני שלו העונה, בפעם השנייה בלבד בה קיבל את חולצת ההרכב. שאלקה המשיך לגלות עליונות במגרש, ובדקה ה-42 שוב פרפאן היה בתפקיד המבשל וקווין קוראני שלח לרשת את העשירי שלו העונה. ואהיד השמיאן האירני צימק בדקה ה-82, ובדקה ה-90 הדהים את האורחים עם בישול לסטניסלב ססטאק שנגח לרשת. שאלקה שוב בועטת בדלי.

פרייבורג - שטוטגארט 1:0

עבור מאמן שטוטגארט כריסטיאן גרוס פרייבורג היא יריבה מוכרת. ב-10 שנותיו כמאמן באזל, פגש גרוס פעמים רבות את פרייבורג, שממוקמת בסמוך לגבול השוויצרי, למשחקי אימון. הפעם, הוא פגש את הקבוצה לדרבי תחתית חם ביותר.

שער אחד במשחק, שנפל בדקה ה-41 עשה את ההבדל והוא מפריד בין קבוצה שיכולה להסתכל למעלה כעת - שטוטגארט - לבין קבוצה שצריכה להביט בחשש מטה - פרייבורג. ציפריאן מאריקה חתום על שער הניצחון של האורחים, כאשר קיבל כדור מאלכסנדר חלב ומשבעה מטרים לבד מול השוער לא התקשה לכבוש. אגב, זה לא היה השער היחיד במשחק, שניים נוספים הובקעו, אחד לכל צד, אלא שהם נפסלו.

שטוטגארט פתחה את הסיבוב השני כמו שסיימה את הראשון, בניצחון שהמשיך את הבריחה שלה מהתחתית, ושלוש נקודות שהיא השיגה בפתיחת המחזור ה-19 מול הקבוצה של רובין דוט, מאפשרות לשוואבים להסתכל קדימה אל עבר הכרטיס לאירופה. פרייבורג, שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום, ממשיכה רצף לא מחמיא בן חמישה שחקנים ללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בורוסיה דורטמונד - המבורג 0:1

11 משחקים רצופים ללא הפסד, מתוכם חמישה ניצחונות רצופים, הפכו את דורטמונד ללהיט של הבונדסליגה. ממרומי המקום החמישי, הצהובים-שחורים של יורגן קלופ רוצים להוכיח כי הם מועמדים טבעיים לאליפות, והנה הם כבר במקום הרביעי, רק שלוש נקודות מהמוליכה החדשה ממינכן ושתיים פחות מהיריבה השנואה שאלקה.

המבורג, אליה יצטרף בימים הקרובים רוד ואן ניסטלרוי, הגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אך לא יכלה להתלהבות הגדולה של המארחים, למרות משחק שקול בסך הכל. לוקאס באריוס הארגנטינאי, האיש החם של דורטמונד שגם האריך את חוזהו במועדון, היה הסכנה העיקרית מבחינת המבורג, אבל את שער הניצחון כבש דווקא נלסון ואלדז. הפראגוואי התייצב בדקה ה-37 על סף הרחבה, ושלח כדור חופשי נהדר לרשת של פרנק רוסט. המבורג ניסתה לחזור למשחק, אבל מרכוס ברג ומלאדן פטריץ החמיצו וסידרו חגיגה גדולה אצל דורטמונד.

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:0

המארחת הראתה סימני התאוששות עם 0:3 בהאנובר בשבוע שעבר, במה שהיה בסך הכל הניצחון השני שלה העונה, וקיוותה לזכות בעוד שלוש נקודות חשובות מול גלאדבך שעדיין קרובה לחלק התחתון. רוברטו קולאוטי החלים מפציעה בשריר וחזר להרכב, ובדקה ה-42 אף הוכשל ברחבה על ידי הקפטן המקומי ארנה פרידריך וסחט פנדל. חואן ארנגו, כוכב נבחרת ונצואלה, ניגש אל הנקודה הלבנה, אבל נעצר על ידי ירוסלאב דרובני וביזבז הזדמנות נהדרות לשנות את המשחק. קולאוטי סיים את תפקידו על המגרש בדקה ה-65, כשהוחלף על ידי פטריק הרמן, והתוצאה נותרה בעינה עד שריקת הסיום.

משחקים נוספים:

נירנברג - פרנקפורט 1:1
לנירנברג: כריסטיאן אייגלר (27). לפרנקפורט: בנג'מין קולר (40)

מיינץ - האנובר 0:1
למיינץ: אנדרה שרל (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully