וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: באר שבע עדיין מחפשת ניצחון ראשון

לאחר שישה הפסדים פגש הנחיל השחור את מורדי יהודה, שניצחו 8:36, עלו למאזן חצוי והתקרבו למוליכות הטבלה

שישה משחקים חלפו מבלי שהנחיל השחור באר שבע, קבוצת האקספנשן של ליגת ה-IFL, תקצור ניצחון. הנחיל קיוו לשבור את הקרח מול מורדי יהודה, אבל הובסו 36:8. מבחינת המורדים, הניצחון היה חשוב, משום שהוא העלה אותם למאזן 4:4 וקירב אותם לחבורת הצמרת.

למרות התוצאה, הנחיל השחור מבאר שבע הראו שיפור ניכר במשחקם, בעיקר במחצית השניה, בה עמדו כשווים מול שווים מול היריבה מאפרת. ג'ו מרטישיוס, הקוורטבק של המורדים, היה מצוין עם שלושה טאצ'דאונים בריצה ועוד אחד באויר, וכריס מקינלי תפס 13 כדורים לשיא חדש של תפיסות בליגה שהוביל משחק ללא איבודי כדור של המורדים מיהודה. בנוסף למשחק ההתקפה, בלט אהוד שרון בהגנה עם 13 תאקלים מוצלחים שאחד מהם הוביל לאיבוד כדור באר שבעי וטאצ'דאון מיידי בצד השני בסוף המחצית הראשונה. תוצאת המחצית הייתה 0:28 ואז נזכרו הבאר שבעים איך לשחק בהגנה. במהלך כל המחצית השניה הצליחו הנחיל השחור לתת פייט להתקפת המורדים, ולמרות שהרשו עוד כמה נקודות, הייתה זאת המחצית המוצלחת ביותר שלהם בליגת התאקל בישראל.

המשחק הבא בליגת התאקל בישראל יפגיש שוב את האנדרדוג מחיפה עם ביג בלו ירושלים(שישי, יוקנעם). הירושלמים ינסו לנקום בחיפאים, שהנחילו להם את הפסדם היחיד העונה, בעוד שחיפה תנסה לחזור למסלול הניצחונות על חשבונם של הירושלמים. במוצ"ש יארחו מייקס פלייס תל אביב את הנחיל השחור מבאר שבע בוולפסון (מגרש האימונים של הפועל תל אביב).

טבלת הליגה:

1. תל אביב סייברס 1:6
2. ביג בלו ליונס ירושלים 1:5
3. חיפה אנדרדוגס 3:4
4. ירושלים קינגס 3:3
5. מורדי יהודה 4:4
6. מודיעין פיונירס 5:2
7. הנחיל השחור באר שבע 7:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully