וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון נבחר לחמישיית המזרח באולסטאר

הגארד המזדקן עדיין אהוב על ידי הקהל, לברון זכה להכי הרבה קולות. נמנעה מבוכה כשמגריידי נותר בחוץ, נאש ואמארה בפנים

הלילה (שישי) פרסמה הליגה את החמישיות של משחק האולסטאר, כשההפתעה היא שילובו של אלן אייברסון הישן והטוב (פחות או יותר) לחמישיית המזרח בפעם ה-11 בקריירה. המשחק, שייערך בדאלאס ב-14 בפברואר, והשחקן שזכה להכי הרבה הצבעות הוא לברון ג'יימס מקליבלנד, שהפך לשחקן הראשון שזוכה שלוש פעמים ללמעלה מ-2.5 מיליון קולות. חמישיית המזרח, אם כן תורכב מאייברסון (פילדלפיה), לברון ג'יימס (בפעם השישית בקריירה), דווין וויד (מיאמי, פעם שישית), קווין גארנט (בוסטון, בפעם ה-13!), ודוויט הווארד (אורלנדו, בפעם הרביעית).

בחמישיית המערב נמנעה מבוכה גדולה, כשטרייסי מגריידי, ששיחק רק שישה משחקים העונה, בסופו של דבר לא נבחר, על אף שבספירה האחרונה שפורסמה ב-7 בינואר הוא הוליך מבין הגארדים במערב, כשכריס פול וסטיב נאש מקדימים אותו. החמישייה תורכב בסופו של דבר מקובי בריאנט (ל.א לייקרס, בפעם ה-12 באירוע), סטיב נאש (פיניקס, פעם שביעית), כרמלו אנתוני (דנבר, פעם שלישית), טים דאנקן (סן אנטוניו, פעם 12) ואמארה סטודמאייר (פיניקס, פעם חמישית).

המחליפים ייקבעו על ידי המאמנים, ויוכרזו ביום חמישי הבא.

מי שציפה לאטרקציות מיוחדות בתחרות ההטבעות עלול להתאכזב מעט, כי גם לברון ג'יימס וגם קובי בריאנט, שבעבר הביעו עניין בהשתתפות בתחרות, הודיעו כי לא ישתתפו. שאקיל הציע לפני כמה ימים שקובי ישתתף יחד עם לברון ועם וינס קרטר בתחרות, אך בריאנט, שכבר זכה בתחרות בתור רוקי, סירב. בתחרות ייקחו חלק נייט רובינסון (האלוף מאשתקד מהניקס), ג'ראלד וואלאס (שארלוט), שנון בראון (לייקרס), דמאר דרוזאן (טורונטו) ואריק גורדון (קליפרס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully