וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: סלטה עצרה את אתלטיקו

הקבוצה מתחתית הליגה השנייה הפתיעה עם 1:1 בויסנטה קלדרון במשחק הראשון ברבע הגמר. סנטאנדר - אוסאסונה 1:2

אתלטיקו מדריד חזרה הערב (חמישי) לסורה עם 1:1 ביתי מאכזב מול סלטה ויגו ברבע גמר הגביע הספרדי, והיא תיאלץ לעבוד קשה בגומלין בגליסיה כדי להעפיל לארבע האחרונות. במשחק נוסף גברה סנטאנדר 1:2 על אוסאסונה, ואתמול הבטיחו סביליה (0:3 בחוץ על לה קורוניה) וחטאפה (1:2 בחוץ על מאיורקה) את מקומן בחצי הגמר כמעט בוודאות.

אתלטיקו מדריד אירחה את סלטה ויגו בויסנטה קלדרון מעודדת מההצגה הגדולה שלה בסיבוב הקודם באצטדיונה הביתי, כשהצליחה למחוק פיגור 3:0 מול רקראטיבו מהמשחק הראשון עם 0:5 מוחץ, אבל התכולים מתחתית הליגה השנייה היו אלה שעלו ליתרון מפתיע בפתיחה, עם שער של רוברטו טראשוראס כבר בדקה השלישית. הקולצ'ונרוס הגיבו במהירות עם שער בכורה של טיאגו המושאל מיובנטוס בדקה ה-11, לפני שסלטה נטלה מחדש את היוזמה במגרש והביכה את קבוצתו של קיקה סאנצ'ז פלורס, שנראתה רע ולמזלה נמנעה מספיגה נוספת עד הסיום.

במשחק המוקדם הייתה סנטאנדר קרובה מאוד למקום בחצי הגמר, אבל ספיגה מאוחרת עלתה לה ביוקר והעניקה לאוסאסונה שער חוץ שעשוי להתגלות כמשמעותי בגומלין. שתי הקבוצות הצמודות במקומות ה-12 וה-13 בליגה נאבקו במשך 60 דקות מאופסות לפני שבומבה נהדרת של גונזאלו קולסה מ-20 מטרים שברה את הבצורת, ובדקה ה-84 הקפיץ פאפה דיופ את הקהל באל סרדינרו עם שער נאה משלו, אבל וולטר פנדיאני אמר את המילה האחרונה כשסיים מתפרצת מוצלחת של האורחים בדקה ה-89 עם שער יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully