וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הפועל תל אביב הדהימה את רמת השרון

נועלת הטבלה גברה על קבוצתה של אוסטפלד, שהפסידה רק פעם אחת העונה, 87:88, עם משחק גדול של טיליס (33 נק')

עד כה בליגת העל של הנשים, היתה קבוצה אחת מעל כולן, ואחת מתחת לכולן: רמת השרון של אורנה אוסטפלד נחלה עד כה רק הפסד אחד מ-13 משחקים והיא מוליכה בבטחה את הטבלה, בעוד הפועל תל אביב של רועי אייזנברג ניצחה רק 2 משחקים העונה, לעומת 12 הפסדים, והיא בדרכה הבטוחה אל ליגת המשנה. אלא שהערב (חמישי) התהפכו סדרי עולם, ואייזנברג ושחקניותיו הדהימו את רמת השרון עם ניצחון סנסציוני 87:88.

רמת השרון כלל לא הופיעה למשחק בפתיחה, ואיפשרה לזרות של הפועל תל אביב לרשום רבע התקפי נהדר, בדרך ליתרון 17:32. הטירוף נמשך גם ברבע השני, כשבמחצית עומדות שחקניותיו של אייזנברג על יתרון בלתי נתפס של 26 הפרש. רמת השרון יצאה מעט מההלם בעזרתה של לייני סלווין, שהחזירה את קבוצתה עד פיגור 17 לקראת הרבע האחרון, ו-4 דקות לסיום זה רק 10.

שחקניותיה של אוסטפלד חזרה למשחק, ו-32 שניות לסיום הורידה לנקדה בלבד, תודות לשלשה של אמברויסה אנדרסון. אריקה ווייט נשלחה אל הקו וקלעה רק פעם אחת, כדי לקבוע 83:85. רמת השרון הלכה לשחקנית החמה שלה, סלווין, זו החטיאה את הג'אמפ, אבל על הריבאונד היתה וון, שנשלחה אל הקו. כשהיא יכולה להשוות, קלעה קיה ווהן רק אחת, הפועל לקחה את הריבאונד, ושחקניותיה עשו את העבודה מהקו, כדי להבטיח את הסנסציה.

אייזיס טיליס הוליכה את קלעיות הפועל תל אביב עם 33 נקודות ו-19 ריבאונדים, רנדי הנרי סייעה לה עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים בעוד אריקה וייט רשמה 17 ו-8 אסיסטים. את רמת השרון הוליכה סלווין עם 22, קיה ווהן קלעה 21 ו-9 ריבאונדים ואנדרסון הוסיפה 15 למפסידות.

במשחק ההשלמה השני, ניצחה מכבי אשדוד את אליצור רמלה 81:101, עם מחצית שניה מהסרטים. האורחות מרמלה היו בשליטה בשני הרבעים הראשונים והוליכו ב-2 במחצית, אבל 41 נקודות מדהימות של אשדוד ברבע השלישי, הביאו את המארחות ליתרון 11, ומשם הן רק הלכו והגדילו אותו. ריבי גרינבוים הוליכה את קלעיות אשדוד עם 26 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, לייסי 24. לרמלה: פירסון 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully