וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר בספק לסכנין

21.1.2010 / 18:18

חלוץ בני יהודה נטש את האימון בשל כאבים בבטנו, עומר רפס עשוי לפתוח במקומו. גארידו ואפק הפצועים ימשיכו להיעדר

בני יהודה קיימה הערב (חמישי) אימון טקטי לקראת משחקה בשבת מול בני סכנין, שייערך באצטדיון דוחא ללא קהל, בעקבות העונש שספגה סכנין לפני כשבועיים על התפרעות אוהדיה במשחק נגד אחי נצרת. המאמן גיא לוזון ייאלץ להסתדר גם השבת ללא הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שטרם החלים מהמתיחה בשריר הירך האחורי, וכן ללא הקשר עמרי אפק שסובל מפציעה בשרירי המפשעה. גארידו הסתפק הערב באימון קל בעוד אפק ערך ריצה מסביב למגרש. לעומתם חזרו הערב להתאמן מהראן ראדי, שהחלים משפעת, ואסי בלדוט שסובל ממתיחה בשריר רגלו ועדיין לא כשיר במאת האחוזים.

אלירן עטר, שלא התאמן אמש בשל כאבים בשרירי הבטן התחתונה, טופל היום על ידי הפיזיותרפיסט חנן בן עמי וניסה להתאמן אולם פרש בעת המשחקון הפנימי בשל כאבים וכרגע הוא בספק למשחק. בצוות הרפואי ינסו להכשיר במהלך היומיים הקרובים את החלוץ הצעיר, שבהעדרו תורגל משה ביטון בחוד ההתקפה כאשר לצידו שולב גם עומר רפס שעשוי לפתוח בשבת. גיא לוזון תירגל הערב כמעט את אותו הרכב שפתח בהפסד למכבי תל אביב במחזור שעבר, עם איציק עזוז בעמדת המגן הימני, דין מורי וניצן אהרונוביץ' כבלמים, וראדי וסיניסה ליניץ' בקישור האחורי.

מנהל הקבוצה חזי ראלי, שנעדר מאימוני הקבוצה השבוע ולא נכח גם הערב באימון הקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "אני נמצא בחופשה מסיבות אישיות. אין לכך שום קשר לעניין הבן שלי עוז. חשוב לי להדגיש שלעוז יש חוזה לעונות הקרובות בבני יהודה והוא ישחק אך ורק בבני יהודה. כל אלה שאמרו דברים כאלה ואחרים עשו זאת על אחריותם בלבד ואינני יודע על מה מדובר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully