וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מנסים לשכנע את שפונגין להישאר

21.1.2010 / 14:35

אומוניה ניקוסיה מעוניינת לרכוש את המגן ב-100 אלף יורו, ולשלם לו 230 אלף יורו לשנתיים. במכבי רוצים חוזה ארוך טווח

במכבי תל אביב התקבלה החלטה עקרונית שלא לעמוד בדרכו של המגן יובל שפונגין, במידה ויעמוד על רצונו לעזוב את הקבוצה כבר בשבוע הבא ולעבור לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית. בשלב זה עומדת הצעת הקפריסאים על 100 אלף יורו, ובנוסף דובר על אחוזים ממכירה עתידית, אולם במכבי לא מתכוונים להסתפק וידרשו סכום גבוה מזה בכדי לשחרר את המגן כבר בחלון ההעברות הנוכחי. הצעת הקפריסאים לשפונגין מדברת על חוזה לשנתיים וחצי במהלכן ישתכר כ-230 אלף יורו נטו לעונה וברור שלפחות מהבחינה הכלכלית מדובר בשדרוג עצום עבור המגן הצעיר.

בסיום העונה מסיים שפונגין, שמחזיק בדרכון אסטוני, את חוזהו במועדון ומכבי לא תהיה זכאית לקבל עליו שום תמורה. במועדון מנסים לשכנע את המגן שלא לעבור כעת לקפריסין, בעיקר בשל העובדה שמעבר לליגה באי השכן לא תהיה שדרוג מקצועי עבורו. במכבי כבר הכינו עבור שפונגין טיוטת חוזה לארבע עונות עם סעיף יציאה לחו"ל כאשר המטרה היא שיחתום על חוזה שכזה ואם תגיע הצעה ראויה מחו"ל הוא ישוחרר.

"לא נחזיק בכוח אף שחקן", אמר גורם במכבי תל אביב. "אנחנו מאמינים שהמשך הקריירה של יובל חשובה יותר בטווח הארוך וראינו מה קרה עם שחקנים רבים שהיו להוטים לקבל הצעות כאלה ואחרות מקבוצות קטנות בקפריסין, יוון או אפילו בלגיה. לפי דעתנו מעבר לקבוצה בקפריסין אינו שדרוג מקצועי אבל אנחנו לא מתכוונים להחזיק בכוח אף אחד", הוסיף הגורם.

בתוך כך, ערכה הערב הקבוצה אימון טקטי לקראת המשחק הביתי נגד הפועל חיפה בשבת בבלומפילד. למעט הבלם איגור טומסיץ', שעדיין מתאושש מפציעה, עמד הערב סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי כאשר ההרכב שתורגל היה זהה לזה שניצח את בני יהודה במשחק האחרון. דור מלול תורגל בעמדת המגן הימני כאשר ליאור ז'אן תופקד במרכז ההגנה. הסלובני אנדריי קומאץ' ימשיך לקבל קרדיט ויפתח בקישור האחורי לצידו של שירן ייני, כאשר גם בחלק הקדמי אין כל שינוי, ויבוריאן יפתח כחלוץ בודד.

נבחרת זמביה עלתה היום לרבע גמר אליפות אפריקה ומשחקה הבא ייערך ביום שני. משמעות הדבר היא שעמנואל מאיוקה לא צפוי לחזור לישראל לפחות עד אמצע השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully