וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני מצפה מנדאל לזכות בטורניר בקרוב"

רוג'ר פדרר עלה בקלות לסיבוב השלישי באוסטרליה, ופרגן לכושר של הטניסאי מספר 2. סרינה וויליאמס מרגישה טוב יותר

אחרי סיבוב ראשון קשה מול איגור אנדרייב הרוסי, רוג'ר פדרר נהנה מטיול קליל בסיבוב השני מול ויקטור האנסקו הרומני, וניצח את המשחק בשלוש מערכות. בסיומו של המשחק הוא נשאל בעיקר על נוכחותו של הנסיך וויליאם ביציע הכבוד, ואת שאר השאלות הקדישו העיתונאים המקומיים למצבו של רפאל נדאל.

פדרר סיפר כי דווקא התרשם מיכולתו של נדאל מפתיחת העונה ואמר: "צריך לזכור שהוא עדיין לא שחקן שרוצים לשחק מולו, יש לו ותמיד יהיה לו כוח מנטלי ומשחק פיזי. אני מצפה ממנו לזכות בטורניר ממש בקרוב, תמיד קשה לו בסוף העונה מכיוון שהמגרשים נעשים מהירים יותר ככל שהעונה מתקדמת". לאחר מכן פדרר התייחס להמשך הקריירה שלו ולפרק הזמן שהוא יוכל למשוך אותה ואמר: "אני לא חושב על זה, אלא פשוט מקווה שזה יימשך כמה שיותר. זה מדהים להיות הטניסאי מספר 1 בעולם וליהנות מאצטדיונים מלאים בכל משחק שלי".

בניגוד לפדרר, מי שעבד קשה יותר בסיבוב השני היה האלוף מ-2008, נובאק דג'וקוביץ', שהפסיד במערכה הראשונה מול מרקו צ'יודינלי השוויצרי, לפני שניצח בארבע מערכות. "הייתי מתוסכל בפתיחת המשחק כי הוא היה מאוד אגרסיבי והצליח לנצל את הזדמנות שהייתה לו", סיפר הסרבי המדורג 3 בעולם: "באופן אוטומטי התחלתי לשחק הגנתי וחיכיתי לטעויות שלו. לאחר מכן הצלחתי לשנות את הקצב, לחזור להתקפה ולהשתלט על המשחק".

סרינה וויליאמס, אלופת הטורניר לנשים, ניצהח בקלילות את פטרה קביטקובה הצ'כית, והתייחסה למצבה הפיזי בעקבות הפציעה שהיא סוחבת מטורניר סידני: "הרגשתי הרבה יותר טוב במשחק היום. אני לא קרובה גם לשישים אחוז מהכושר שלי, אבל אני מקווה שאניאגיע לשם בקרוב". וויליאמס התייחסה באותה הזדמנות לטורניר הזוגות המעורבים, שישוחק לראשונה במתכונת אולימפית בלונדון 2012. היא רמזה שהפרטנר שלה בלונדון יהיה ככל הנראה אנדי רודיק, למרות שהיא לא פוסלת שותפות עם אחד מהאחים בריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully