וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "למילאן יש הזדמנות נדירה לקחת את הדרבי"

מאמן אינטר לשעבר רוברטו מאנצ'יני סבור כי דווקא מילאן היא הפייבוריטית למשחק העונה, אך צופה: "אינטר תזכה בסקודטו"

איטליה כולה נערכת למשחק העונה של הסרייה A, שיפגיש ביום ראשון את האלופה אינטר מול יריבתה העירונית מילאן, בקרב ישיר בין הראשונה לשנייה, בדרבי דלה מדונידה המסקרן והיוקרתי, בקרב בין מוריניו ללאונרדו, בין רונאלדיניו לסניידר, בין הנראזורי לרוסונרי.

מי שבאופן מפתיע (או לא כל כך מפתיע) מאמין במילאן, הוא מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני, שאימן בעבר את אינטר. מילאן מגיעה למשחק עם מומנטום גדול, עם הפסד אחד בלבד מחודש ספטמבר, ומאנצ'יני יודע: "למילאן יש הזדמנות נדירה לנצח. הם משחקים מצוין, בעוד אינטר נראית קצת מקרטעת לאחרונה. אני לא מאמין שהמנצחת בדרבי הזה תזכה בסקודטו, כי לדעתי, אינטר תוכתר שוב כאלופה".

מנצ'יני אף שיבח את רונאלדיניו, שחזר לעצמו בחודשים האחרונים. "תמיד האמנתי שלאונרדו, כברזילאי, יוכל להתחבר איתו, וזה מה שקרה", אומר מנצ'יני, "רואים שהשינוי שניצת בו הוא בעיקר מנטלי. לאראיתי הרבה משחקים של מילאן, אבל אני עוקב אחר התקשורת האיטלקית באדיקות. הקבוצה סבלה מפציעות רבות לאחרונה, ודווקא זה איזן אותה. יהיה מעניין לראות מי יחזור לספסל כשפאטו יחזור".

רונאלדיניו רוצה להיות רומאריו

גם רונאלדיניו עצמו סבור שמילאן בדרך הנכונה. כשנשאל אם יגנוב את ההצגה במשחק מול אינטר, אמר הברזילאי: "למה לא? אני עובר תקופה מצוינת במילאן, הקבוצה משחקת טוב, וזה משחק חשוב עבורנו. חזרנו למסלול וטיפסנו במעלה הטבלה".

כשנשאל על עתידו בקבוצה, אמר: "אין לי שום דבר נגד לסיים פה את הקריירה. מקווה שאוכל להיות כמו נאלדיני או רומאריו, אני רוצה לשחק כדורגל כל עוד אוכל ולהשיג כמה שיותר דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully