וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי בכר וירון זריף חוזרים לשפוט בארץ

21.1.2010 / 12:37

שובצו למחזור הקרוב, למרות שחקירתם לא הסתיימה. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל יעתור נגד שיבוץ בכר

סמי בכר ויורון זריף, שני שופטים הכדורסל החשודים בהעלמת מס, יחזרו לשפוט בארץ כבר בשבוע הקרוב. כל זאת למרות שחקירתם ברשות המיסים עדיין לא הסתיימה, ולמרות שבאיגוד הכדורסל הצהירו כי שופטים שידבק בהם רבב לא ישפטו בארץ. יו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק, אישר את הפרטים.

בכר ישפוט במשחק ליגת העל לנשים בין הפועל תל אביב לאליצור רמלה ביום שני, ולאחר מכן ייצא לאירופה כדי לשפוט בטורניר הפיינל פור של הליגה הבלטית. זריף שובץ לשפוט במשחק ליגת העל לגברים בין עירוני רמת גן להפועל חולון.

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, יעתור ביום ראשון הקרוב לבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל כנגד החלטת וירובניק, להחזיר את סמי בכר לשיפוט כבר השבוע. בתום שיחות שהתנהלו בין יו"ר האיגוד שי שני וקרמר, התומכים בהמשך השעייתו של בכר, לבין וירובניק המתנגד לכך, החליט החליט האחרון להחזיר את השופט לפעילות בניגוד לעמדתם. שני הבהיר לוירובניק בשיחה כי על פי הודעת הפרקליטות, בכר חשוד ואף הודה בעבירות על חוקי המס. למרות זאת, וירובניק נשאר איתן בהחלטתו ובכר אף שובץ לשפוט במשחק שייערך כבר בשבוע הבא בליגת העל- נשים.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "יו"ר האיגוד שי שני הורה לפעול על פי הנחיות היועץ המשפטי של האיגוד, שיעתור כבר ביום ראשון הקרוב לבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, כנגד החלטת יו"ר אגוד השופטים ראובן וירובניק להחזיר את סמי בכר לשיפוט כבר בשבוע הבא. הודעת הפרקליטות בנוגע לחשדות נגד סמי בכר ברורה וחד משמעית והיא מחייבת את המשך השעייתו. שופט כדורגל, שופט כדורסל ושופט בכל ענף ספורט חייב להיות נקי מכל רבב ". שני הדגיש: " לצערי, יו"ר איגוד השופטים רואה את הדברים אחרת ולפיכך איגוד הכדורסל יפעל בכל אמצעי העומד לרשותו כדי למנוע את שיבוצו של בכר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully