וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפייר-פליי שלך, ונגר?

בבולטון זועמים על ארסנל, שכבשה בזמן שמארק דייויס התפתל על הדשא מעבירה גסה של גאלאס. ונגר: "זה לא נראה מלוכלך"

ארסנל העפילה אמש (רביעי) לפסגת הפרמיירליג, אחרי ניצחון נהדר 2:4 על בולטון אחרי שכבר פיגרה בביתה 2:0, אבל משהו העיב על שמחת התותחנים. השער השני של ארסנל נכבש אחרי תיקול פרוע של וויליאם גאלאס על מארק דייויס מבולטון, שמשום מה לא זכה לתגובה מצד השופט אלן וויילי, ולא רק ששחקני ארסנל לא הרחיקו את הכדור החוצה כדי לאשפר טיפול לשחקן שהתפתל על הדשא (ולאחר מכן פונה על אלונקה עם פציעה קשה בקרסול שחומרתה עדיין לא הובררה), הם אף כבשו שער שוויון.

"אני מצטער מאוד אם התיקול לא היה הוגן, ואני מתנצל על כך", אמר ארסן ונגר בתום המשחק, "אבל להתלונן על כך שהמשכנו לשחק יהיה לא הוגן. השחקנים לא ידעו מה מתחולל מאחוריהם, ולא ידעו אם השחקן התרומם או לא. אני לא חושב שצריך לבעוט החוצה בכל פעם ששחקן שוכב על הדשא.

"לא מזמן במשחק מול אברטון, הם כמעט כבשו מולנו ועלו ל-1:3 אחרי שדנילסון נשכב על הדשא, וזו הייתה סיטואציה הרבה יותר ברורה, אבל גם אז אמרתי שזה בסדר. היו לנו כמה תיקולים במהלך המשחק, חלקם קשים יותר וחלקם קשים פחות, ואני מצטער אם התיקול הספסציפי ההוא היה עבירה, אבל מבחוץ זה לא נראה מלוכלך".

מאמן בולטון אואן קויל, מנגד, ראה את הדברים אחרת. "השער הזה היה נקודת המפנה של המשחק", אמר המאמן, "זו הייתה עבירה ברורה, קרוב לכרטיס אדום. אז נכון שהשופט לא ראה, אבל הבחור התפתל על הדשא, וארסנל, שאנו שומעים כל הזמן על ה'פייר-פליי' שלה, המשיכה לשחק והשוותה. זה קשה לקבל דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully