וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים הביתה

סקרמנטו ספגה הפסד חמישי ברציפות, 108:97 לאטלנטה, כספי איבד את מקומו בחמישייה אך קלע 16 נקודות וקלט 8 ריבאונדים

סקרמנטו המשיכה גם הלילה (חמישי) בשרשרת ההפסדים שלה, כשנוצחה באטלנטה 108:97 ורשמה הפסד חמישי ברציפות. הקינגס (26:15), עם הפסד 10 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם, ממשיכים לאבד גובה, בעוד עמרי כספי רשם מצדו משחק חיובי, כשקלע 16 נקודות וקלט 8 ריבאונדים. אומנם כספי איבד הלילה את מקומו בחמישייה לטובת ג'ון ברוקמן, אך בסופו של דבר שיחק 30 דקות, קלע הפעם באחוזים טובים (אומנם שוב לא פגע מהשלוש, 0 מ-2, אך סיים עם 8 מ-13 בסך הכל), תרם שלושה ריבאונדים בהתקפה ואף קינח עם אסיסט אחד ושתי חטיפות. זה לא הספיק.

סקרמנטו הוליכה כבר 33:44 במהלך הרבע השני ונראתה טוב מול אטלנטה המנומנמת, אבל מי שניצח להוקס את המשחק היה הספסל בראשות ג'מאל קרופורד, שכרגע נראה כאחד המועמדים הבכירים לזכייה בתואר השחקן השישי של העונה. קרפורד סיים עם 20 נקודות, והנהיג את הריצה המכרעת ברבע השלישי (0:9) יחד עם ג'ו ג'ונסון, שסיים עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

קווין מרטין הציג יכולת משופרת במדי הקינגס, עם 23 נקודות (8 מ-18 מהשדה), 5 אסיסטים ואיבוד אחד בלבד, גם טייריק אוונס בלט עם 24 נקודות (9 מ-17 מהשדה) עם חמישה אסיסטים ואיבוד אחד בלבד, אבל סקרמנטו עדיין מחפשת את עצמה. עתה, כשמצפים לה עוד שני משחקי חוץ קשים באורלנדו ובמיאמי, ובידיעה שהיא ניצחה רק שלושה משחקי חוץ העונה מתוך 20 משחקים, סקרמנטו חוששת מהגדלת הרצף השלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully