וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק איינשטיין הפך לחבר האלף בעמותת הפועל אוסישקין

20.1.2010 / 22:26

משלחת ייצוגית של הקבוצה העניקה לזמר המיתולוגי את תעודת החבר. "כבוד לנו שאריק רואה בנו כממשיכים של הפועל ת"א"

אמרו לו שהחלוצה האדומה היא לא מציאה, אבל הוא בכל זאת הצטרף. אוהד הפועל תל אביב הוותיק, אריק איינשטיין, הצטרף הערב (רביעי) לעמותת הפועל אוסישקין, ובכך עשה היסטוריה והפך לחבר ה-1,000 של עמותת האוהדים. מתן נאור, הקפטן גלעד שמחוני והמנהל המקצועי אורי שלף ביקרו הערב את הזמר המיתולוגי והעניקו לו את תעודת החבר ה-1,000.

בשנתיים הראשונות מאז הקמתה התפקדו לעמותת הפועל אוסישקין כ-700 חברים, השנה, עם הצטרפותו של איינשטיין, נחצה רף 1,000 החברים. כזכור, לא מזמן פורקה קבוצת הפועל תל-אביב שנוהלה על ידי שאול אייזנברג, ומיד לאחר מכן קיבלה הפועל אוסישקין את הזכות להשתמש בשם "הפועל תל-אביב". חברי העמותה ייקבעו בקרוב איך תקרא הקבוצה: הפועל תל אביב או הפועל אוסישקין תל אביב.

יו"ר העמותה רמי כהן: "זהו עוד יום גדול בחיי העמותה, לא רק שהגענו ליעד שהצבנו לפנינו, להיות מעל 1,000 חברים, אלא אף זכינו לצרף את מי שנחשב במשך עשרות שנים כאוהד הגדול ביותר של הפועל תל אביב. בעיני זו תעודת כבוד שאריק רואה בנו לא רק את הממשיכים הרשמיים של הפועל תל אביב לדורותיה, אלא גם אלו שנושאים את הרוח המיוחדת של קבוצת נעוריו. ההרשמה להפועל אוסישקין תפסה תאוצה בשבועות האחרונים, בעקבות קבלת הזכות לשימוש בשם ובמורשת של 'הפועל תל אביב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully