וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו על פסגת האלפים

האלופה גברה 1:3 על גרנובל במגרש הסמוך להרי האלפים והגדילה יתרונה בעקבות הפסדה של ליל. ניצחונות למארסיי וליון

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נערך הערב (רביעי) והבהיר שוב כי כרגע רק קבוצה אחת רצה לאליפות. האלופה בורדו ניצחה 1:3 בגרנובל, ונהנתה מהפסד השנייה ערב המחזור, ליל, 2:1 בסושו כדי להגדיל את הפער לשמונה נקודות על פני הסגנית התורנית מונפלייה (0:1 בלאנס). מארסיי גברה 1:2 על לה מאן, ליון ניצחה 1:3 את לוריין וגם מונאקו עם 0:1 בחוץ על פ.ס.ז' במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות.

גרנובל - בורדו 3:1

האלופה חשבה שהיא יוצאת לטיול בהרי האלפים מול נועלת הטבלה האומללה, אבל נדרשה לעבוד קשה כדי להשיג ניצחון ראשון בשנה החדשה, אחרי ה-1:1 עם מארסיי ביום ראשון. גרנובל ניצלה את העייפות של בורדו בפתיחה ואחרי כדור לקורה מצידו של לורן קורטואה, הגיע השער בדקה ה-45 מרגלי לורן באטלס.

בורדו עלתה נחושה יותר במחצית השנייה, נהנתה מהרחקה של ג'ימי ז'ואן בדקה ה-47, וכבשה פעמיים תוך שלוש דקות, כשבשני המקרים המגינים מגביהים והחלוצים כובשים בנגיחה - כמו בספר. בדקה ה-53 כדור מצד שמאל של בנואה טרמולינאס ננגח לרשת על ידי יוהאן גופראן, ובדקה ה-56 מתיו שאלמה שלח לרחבה ומרואן שמאק הכניע את ג'ודי ויויאני. המחליף פרננדו קבנאגי נעץ את השלישי מעוד בישול של טרמולינאס המצוין וקבע כי הסדר נשמר והפער רק הולך וגודל. עוד ניצחון לבורדו, עוד הפסד לגרנובל.

לאנס - מונפלייה 1:0

הקרב בין שתי העולות החדשות שוב היה שייך למונפלייה. שחקניו הצעירים של רנה ז'יראר שוב הוכיחו אופי, וטיפסו למקום השני בזכות שלוש הנקודות החשובות, מתנת הדרום אמריקאים. ויקטור הוגו מונטאניו הקולומביאני הבקיע את השביעי שלו העונה, כשנותרו ארבע דקות לסיום, הודות לבישול של אלברטו אקוסטה הארגנטינאי.

סושו - ליל 1:2

טוב, זה היה צריך להגיע מתישהו. אחרי ריצה נהדרת של שבעה ניצחונות רצופים ובתוצאות מרשימות, ליל נעצרה דווקא אצל סושו. אחת מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה אירחה את הטובה מכולן, והפתיעה אותה. הבלם דמיאן פרקיס נגח את הראשון בדקה השמינית וסטפן דלמא הכפיל במתפרצת אחרי שלוש דקות. יוהאן קבאיי, הפנדליסט המצטיין של ליל, פגש את טדי רישר שעצר לו כדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-24, וכל שנותר לליל זה לצמק מראשו של רוברט ויטק בדקה ה-76.

מארסיי - לה מאן 1:2

התסכול שהצטבר אצל אנשי מארסיי השבוע היה קשה מנשוא. השער הלא חוקי שכבשה בורדו ב-1:1, אי ניצלו המצבים לקראת הסיום ובעיקר רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון, לא נתנו מנוח לדידייה דשאן. הערב הוא יכול להיות קצת יותר רגוע. לה מאן אמנם הפתיעה עם שער יתרון של אנתוני לה טאלק (16), אבל הקפטן ממאדו ניאנג השווה עוד במחצית הראשונה (30) וקבע את התוצאה עם פנדל מוצלח (55).

לוריין - ליון 2:1

האלופה לשעבר עדיין לא אמרה נואש? אחרי הניצחון 0:2 בנאנסי התעוררה ליון לחיים ורוחות של תקווה נשבו במועדון לפני משחק החוץ הקשה מול לוריין. בדקה ה-28 הבינו האורחים עד כמה הסיפור לא פשוט, כאשר פייר דוקאס, המושאל מבורדו, מצא את הרשת של הוגו לוריס. ליון תקפה בחמת זעם כדי להשיג את השיוויון, והצליחה גם לרשום מהפך. ליסנדרו לופז השווה בדקה ה-63 וקים קלסטרום הרגיע את קלוד פואל עם בעיטה מדויקת ממרחק בדקה ה-71. השבדי השלים צמד אישי בדקה ה-88, וליון רק נקודה מהמקום המוליך לליגת האלופות.

פריס סן ז'רמן - מונאקו 1:0

שתי יריבות גדולות נפגשו בפארק דה פראנס, שם פריס סן ז'רמן המשיכה לאכזב עם הפסד שלישי ברציפות (כולל ההדחה מהגביע). אחרי שננה, כוכבה הברזילאי של מונאקו, בעט לקורה בדקה ה-17, השליטה הייתה כולה של פ.ס.ז', אלא שחלוציה הרבו להחמיץ ושילמו את המחיר בצד השני. שער עצמי של השוער אפולה אדל בדקה ה-68, נתן את האות לשריקות בוז צורמות מצד האוהדים בבירה.

משחקים נוספים:

ניס - אוקזר 1:0
לאוקזר: אירניוש ילן (90)

טולוז - נאנסי 0:0

בולון - ולנסיין 2:0
לולנסיין: גטאן בונג (50), פאיד בן חלאפלה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully