וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק על זה מגיע למוטו גביע

חלוץ פיורנטינה כבש צמד ובישל ב-2:3 על לאציו, במשחק הראשון של רבע גמר הגביע. השלמה: בולוניה - אטאלנטה 2:2

פיורנטינה ביצעה הערב (רביעי) צעד ראשון לקראת חצי גמר הגביע האיטלקי, כשניצחה בביתה את לאציו 2:3 במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר הגביע. הגומלין ייערך ברומא ב-27 בינואר, והטוסקנים מגיעים אליו עם יתרון שביר יחסית.

פיורנטינה - לאציו 2:3

המארחים עלו בהרכב התקפי עם אלברטו ג'ילארדינו, אדריאן מוטו וחואן מנואל וארגס, ובאה על שכרה כבר בפתיחה. כבר בדקה ה-9 האוהדים באיצטדיון ארטמיו פראנקי קפצו לשמיים, לאחר שג'ילארדינו מצא את מוטו ברחבה, וזה בעט בימין וקבע 0:1 למארחת. הרומני השלים צמד בדקה ה-44, כששוב היה זה ג'ילארדינו שמצא אותו ברחבה, ומוטו בעט בחדות פנימה. לאציו התעוררה בתחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-51 צימק זאראטה הארגנטינאי ל-2:1. בדקה ה-59 מוטו היה אחריאי לשלישי של פיורנטינה, כשבעט לפינה הרחוקה של לאציו והמגן פר קרולדראפ המשיך פנימה. בדקה ה-68 לאציו השאירה לעצמה סיכוי טוב בגומלין כשצימקה ל-3:2 משער של תומאסו רוקי, שהסתובב במרכז הרחבהובעט ברגל שמאל פנימה.

בולוניה ואטאלנטה בחיבוק מתאגרפים

הערב (רביעי) התקיימו שני משחקי השלמה מהמחזור ה-17 בליגה האיטלקית, מחזור שחלק ממשחקיו בוטלו עקב סופת שלגים שפקדה את ארץ המגף. גנואה אירחה בביתה את בארי, וההמפגש הסתיים ב-1:1. בולוניה אירחה את אטאלנטה למפגש תחתית לוהט, ואף אחת מהן לא הצליחה לשפר את מעמדה לאחר שנפרדו בתיקו 2:2. אטאלנטה נותרה במקום ה-18, מתחת לקו האדום, מרחק שלוש נקודות מבולוניה, שמדורגת 17.

בולוניה - אטאלנטה 2:2

שתי הקבוצות הגיעו חדורות ביטחון למפגש, לאחר שבולוניה ניצחה ביום ראשון את פיורנטינה, והאורחים מברגאמו הביסו את לאציו, ובתום 90 דקות נפרדו ללא הכרעה. מרקו די ואיו העלה את בולוניה ל-0:1 בדקה ה-19, והשלים צמד בדקה ה-34. אולם הנראזורי לא נבהלו, צימקו מיד ל-2:1 משער של המגן תומאס מאנפרדיני, וחזרו למשחק. בדקה ה-60 הצליחה אטאלנטה להשוות ל-2:2 משער של המחליף האורוגוואי ארנסטו חאבייר צ'באנטון, שנכנס שלוש דקות קודם לכן במקום פריירה פינטו הברזילאי.

גנואה - בארי 1:1

הקבוצה מהדרום הצליחה לחץ נקודה באיצטדיון לואיג'י פראריס. בארי עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-5 משער של פאולו ויטור בארטו, שכבש מקרוב לאחר שכדור חופשי הוסט אליו. בארי שמרה על היתרון במחצית, אולם גנואה השוותה בדקה ה-53 ל-1:1 משער של עומר מילנטו. השופט שלף תשעה צהובים, ושתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully