וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סמואל ח"י

אטו כבש את השער ה-18 שלו באליפויות אפריקה, קמרון עלתה לרבע הגמר אחרי 2:2 נגד טוניסיה ותפגוש את מצרים

שלב הבתים של אליפות אפריקה נחתם היום (חמישי) עם משחקי בית ד' הצמוד והפתוח. קמרון שוב לא הרשימה ושוב התקשתה, אבל 2:2 נגד טוניסיה העניק לה את המקום ברבע הגמר. גם זמביה שם אחרי ניצחון 1:2 על גאבון. אחרי התוצאות הסופיות התבררה גם תמונת רבעי הגמר, שמדגישה בעיקר את ההתמודדות בין קמרון למצרים.

רבעי הגמר:

24.1
אנגולה - גאנה
חוף השנהב - אלג'יריה

25.1
מצרים - קמרון
זמביה - ניגריה

קמרון - טוניסיה 2:2

נבחרת קמרון אמנם נחשבת לאחת מהפייבוריטיות לזכייה באליפות אפריקה, אבל כמו נבחרות אחרות כמו גאנה וניגריה, לא הרשימה מאז פתיחת הטורניר. מצד שני, לפחות כמו גאנה וניגריה גם האריות הבלתי ניתנים להכנעה עלו לרבע הגמר. הקמרונים לפחות יוכלו להיות מרוצים מכך שהם שוב חזרו מפיגור. טוניסיה שסיימה את כל משחקיה בתיקו ולא עלתה, נשארה ם המחמאות והסימפטיה אחרי שהתייצבה לאליפות עם נבחרת צעירה.

הטוניסאים לא המתינו הרבה זמן וכבר אחרי דקה כבש אמין צ'רמיטי בן ה-22 בנגיחה מקרוב, אחרי שההגנה הקמרונית עדיין לא הגיעה למשחק. עד סים המחצית נערך משחק שקול, אבל התשובה של האריות הגיעה שתי דקות בתוך המחצית השנייה, כשהפעם ההגנה הלבנה לא יצאה מרוכזת לכר הדשא וסמואל אטו כבש מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב, כמעט מאותה בלטה ממנה נבחרתו ספגה.

לאטו, מלך שערי אליפויות אפריקה בכל הזמנים היה זה השער ה-18 בטורנירים היבשתיים, אבל קמרון חגגה קצת יותר מרבע שעה, לפני שאורלן צ'דג'ו כבש שער עצמי אומלל, בנגיחה שהכניעה את קרלוס קאמני. כעת החגיגות היו של הנשרים מקרתגו, אבל כיאה למשחק ההפכפך והמעניין בלובאנגו, היתרון של הטוניסאים החזיק דקה אחת בלבד לפני שלאנדרי נ'גואמו קבע 2:2 בדקה ה-64.

גאבון - זמביה 2:1

הזמבים הגיעו אחרי הפסד 3:2 לקמרון שחשף בעיות קשה בהגנה, אבל מצד שני הרשימו בחלק הקדמי וידעו שאם ינצחו את גאבון, יעלו בכל מקרה לרבע הגמר. זו הייתה המטרה והיא הושגה. ריינפורד קלאבה כבש בדקה ה-28 במה שהיה השער הראשון שגאבון סופגת בטורניר וג'יימס צ'מאנגה הכפיל בדקה ה-62. ארסן דה מרקולינו רק צימק בדקה ה-83, אבל לא מנע מנבחרתו להיות מודחת מהטורניר.

לזמביה יהיה זה רבע הגמר הראשון שלה מאז 1996 והחדשות המעט פחות טובות הגיעו כמובן למכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, ששחקניהן עמנואל מאיוקה ו-וויליאם נג'ובו ימשיכו בטורניר לפחות מספר ימים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully